پوراحمد “50 قدم آخر” را با انجمن سینمای دفاع مقدس برمی‌دارد

به گزارش ایرانگرد نیوز، در ماه‌های گذشته سازندگان فیلم “50 قدم آخر” با بخش‌های مختلف فرهنگی کشور رایزنی‌هایی را برای جلب حمایت مالی انجام داده‌اند که از میان این نهادها، انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس برای سرمایه‌گذاری در تولید این اثر اعلام آمادگی کرده است.

 
روابط عمومی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس علت تمایل انجمن به مشارکت در تولید این اثر را مضمون و فیلمنامه قابل اعتنا و همچنین سابقه و اعتبار کیومرث پوراحمد به‌عنوان یکی از کارگردان‌های سینمای مستقل ذکر کرده است.
فیلم “50 قدم آخر” از نظر محتوایی به نسل جوان انقلاب و جنگ می‌پردازد. رزمندگانی که تلاش علمی دارند تا جنگ را از حالت دفاع صِرف خارج کرده و به سمت تکنیک و تاکتیک‌های مدرن بروند تا با استفاده از نبوغ خود در جنگ، به پیروزی دست یابند.

 
فیلم جدید پوراحمد که پیش از این با نام‌های “ایرانی” و “شناسایی” معرفی شده، بر اساس ایده‌ای از حبیب احمد‌زاده مقابل دوربین می‌رود و داستان آن درباره سرگذشت یکی از نیروهای اطلاعات و عملیات لشگر زرهی 8 نجف اشرف در عملیات والفجر 4 است.

 
پروانه ساخت این پروژه اواخر سال 91 به تهیه‌کنندگی سعید سعدی از سوی اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد صادر شده است و این فیلم برای نمایش در جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …