توزیع دوباره قسمت اول مجموعه “عقاید یک آکتور سینما”

به گزارش ایرانگرد نیوز، منیژه حکمت تهیه کننده مجموعه ویدیویی “عقاید یک آکتور سینما” با اشاره به استقبال مردم از آن گفت: ما در چند روز گذشته تماس هایی از سراسر کشور دریافت کردیم مبنی بر اینکه مخاطبان نتوانسته اند به قسمت اول این مجموعه دسترسی پیدا کنند بنابراین برای احترام به نظر مردم و سهولت دسترسی با اصلاح سیستم توزیع که در هفته اول با مشکلاتی مواجه بود. قسمت اول “عقاید یک آکتور سینما” از یکشنبه 17 شهریور به صورت گسترده در سراسر کشور توزیع می شود.

 
کارگردان و تهیه کننده مجموعه “عقاید یک آکتور سینما” با اشاره به نامه چند روز پیش خود درباره دانلود غیر قانونی این مجموعه، از مردم به خاطر پرهیز از کپی کردن و دانلود غیرقانونی این مجموعه و حمایت از سینمای مستقل تشکر کرد و افزود: با اصلاح مشکلات مربوط به سیستم توزیع به صورت سراسری، قسمت های بعدی این مجموعه به صورت منظم و به صورت هفتگی در شبکه نمایش خانگی توزیع و در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

 
حکمت اظهار امیدواری کرد که قسمت های بعدی این مجموعه نیز همانند قسمت اول مورد پسند مردم قرار بگیرد و رضایت آنها را به دنبال داشته باشد.

 
کارگردان “زندان زنان” در پایان خاطرنشان کرد: احترام به سلیقه مخاطب و ارائه برنامه های سرگرم کننده در شبکه نمایش خانگی منجر به بهبود این صنعت در حوزه سینما می شود و می تواند به سینمای مستقل کمک کند.

 
مجموعه “عقاید یک آکتور سینما” در هشت دی وی دی مشتمل بر گفتگوی دو نفره بین هنرمندان سرشناس و محبوب کشور، درباره عقاید و زندگی خصوصی آنها تهیه و تولید شده است که در هر دی وی دی چهار هنرمند به صورت دو نفره گفتگو می کنند. در قسمت اول این مجموعه رضا عطاران پاسخگوی سوالات سیامک انصاری است و هانیه توسلی به سوالات مطرح شده از طرف امیر جعفری درباره زندگی خصوصی و عقاید خود پاسخ می دهد.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …