صادق زیباکلام “انتهای خیابان پاستور” را نقد می کند

به گزارش ایرانگرد نیوز، فیلم “انتهای خیابان پاستور” از ساخته های محسن خان‌جهانی دوشنبه 18 شهریور ساعت 17 در سینما تک خانه هنرمندان ایران به نمایش در می‌آید.

 
این فیلم مستند با پس زمینه ای سیاسی به وقایع یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می پردازد و در نشست نقد و بررسی آن صادق زیباکلام به عنوان کارشناس سیاسی به همراه ارد عطارپور و مرتضی ندایی دو مستندساز کشور حضور خواهند داشت.

 
تصویربرداری این مستند سینمایی همزمان با برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری حسن روحانی در مجلس شورای اسلامی به پایان رسیده بود و حالا قرار است در سینما تک خانه هنرمندان به نمایش در بیاید.

 
اسد آتش‌بیگی، محسن محمدی، محمدرضا مرادی و مهدی یاوری تصویربرداران و فرهاد نوبخت دستیار و برنامه‌ریز مستند “انتهای خیابان پاستور” هستند که خان‌جهانی را در ساخت این مجموعه یاری کرده‌اند.

 
خان‌جهانی که پیش از این فیلم “صندلی شماره 257” را درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی ساخت و نامزد سیمرغ بلورین بهترین فیلم بخش مستند جشنواره فیلم فجر شد، در سابقه‌ هنری‌اش ساخت فیلم‌های چون “کلاه شیشه‌ای”، “ارتفاع 437″، “یاردبستانی”، “شهرولکی” و… را دارد.

 
همچنین فیلم “صندلی شماره 257” که برگزیده‌ بخش مستند سیاسی جشنواره سینما حقیقت سال 91 است، روز یکشنبه 17 شهریور ساعت 18 در سالن‌آمفی‌تئاتر فرهنگسرای ارسباران به نمایش درمی آید.
نشست‌ نقد و بررسی این فیلم نیز با حضور محسن‌ خان‌جهانی کارگردان، نیما حسنی‌نسب منتقد و علی رزازیان کارشناس و مجری همراه خواهد بود.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …