آواز علیرضا قربانی بار دیگر با “حریق خزان” طنین انداز می شود

حمید اسفندیاری  با اعلام اینکه کنسرت پنج روزه علیرضا قربانی با حال و هوایی متفاوت‌تر از کنسرت های این خواننده موسیقی ایرانی برگزار می شود، توضیح داد: کنسرت بزرگ “حریق خزان” به تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی هنری آوای باربد، آهنگسازی مهیار علیزاده، رهبری ارکستر سهراب کاشف و خوانندگی علیرضا قربانی روزهای سوم، چهارم، پنجم، ساعت 17:30 و روزهای هفتم و هشتم مهر ماه ساعت 21 با حضور یک ارکستر 45 نفره در تالار وحدت برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه در این کنسرت از بالاترین استانداردها و ابزار تکنیکی برای برپایی یک برنامه با کیفیت استفاده خواهد شد، ادامه داد: غیر از اجرای قطعاتی از آلبوم جدید علیرضا قربانی، قطعاتی از آلبوم پرمخاطب “حریق خزان” از جمله “خلق حیران” با شعری از حافظ، “بی‌قرار”، “دلی در آتش” و “ارغوان”با شعری از هوشنگ ابتهاج، “آخرین جرعه جام” و “حریق خزان” با شعری از فریدون مشیری و “زندگی رنگ” با شعری از سهراب سپهری در این کنسرت برای مخاطبان اجرا می شود.

 

به گفته وی، در اجرای قطعات جدید کنسرت تلاش شده که تا به موسیقی و آهنگ سازهای ایرانی نگاه نویی شود تا برای مخاطبان جذاب باشد.

 

آلبوم “حریق خزان” از جمله آثار موسیقایی منتشر شده در موسیقی ایرانی طی سالهای اخیر است که بعد از انتشار در بازار موسیقی با استقبال قابل توجه مخاطبان مواجه شد. این آلبوم به آهنگسازی مهیار علیزاده در 8 قطعه با کلام و بی کلام با صدای علیرضا قربانی منتشر شد.

 

مهیار علیزاده و علیرضا قربانی بعد از انتشار آلبوم کنسرت هایی را در کشورهای سوییس، آلمان، اتریش، بلژیک وسوئد برگزار کردند که این کنسرت ها با استقبال قابل توجه مخاطبان مواجه شد. این خواننده چندی پیش هم کنسرتی را در برج میلاد تهران برگزار کرد که این کنسرت نیز با استقبال علاقه مندان موسیقی ایرانی روبه رو شد.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …