“دزدان دریایی کارائیب 5” تا سال 2016 نمی آیند

به گزارش ایرانگرد نیوزبه نقل از هالیوود ریپورتر، جانی دپ در فیلم “دزدان دریایی کارائیب: مردان مرده داستانی تعریف نمی‌کنند” دوباره در نقش کاپیتان جک اسپارو ظاهر می شود.

 

جری بروکهایمر تهیه‌کننده این فیلم دلیل تعویق تاریخ اکران فیلم را به دلیل مشکلات فیلمنامه اعلام کرد. او امیدوار است که فیلم بتواند تا تابستان 2016 آماده شود. بروکهایمر در مصاحبه ای با هالیوود ریپورتر گفت که طرحی کلی برای فیلمنامه دارند که مورد علاقه همه قرار گرفته اما فیلمنامه هنوز کامل نشده است.

 

این حرکت تعویقی بعد از شکست فیلم “رنجر تنها” در باکس آفیس تابستانی انجام می شود. به گفته دیسنی هزینه تولید بیش از 250 میلیون دلاری فیلم های “دزدان دریایی” ممکن است با تغییر فیلمنامه به حدود 190 میلیون دلار برسد.

 

بروکهایمر نیز تایید کرد که خرج ساخت و تهیه فیلم یکی از فاکتورهای این تعویق بوده است و گفت:‌ ما فیلمنامه ای می خواهیم که همه تاییدش کنند و بودجه ای می خواهیم که قابل قبول باشد. تولید یک فیلمنامه خوب همیشه کاری سخت است و بعد از این تابستان همه با احتیاط حرکت خواهند کرد.

 

استودیو سازنده فیلم از فیلمنامه اولیه جف نیتنسون راضی نبود و او در حال حاضر در حال نوشتن فیلمنامه ای دیگر بر اساس طرح اولیه است. ظاهرا خرج تولید فیلمنامه اولیه بسیار بالا بوده و داستانش هم می توانست برای مردم بسیار پیچیده باشد.

 

قسمت قبلی این مجموعه یعنی “دزدان دریایی کارائیب: بر روی موج های ناشناخته” بیش از یک میلیارد دلار فروش داشت.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …