هزینه سفر هنرمندان به تبریز را ما ندادیم/ آخرین وضعیت سریال‌های الف ویژه

مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما درباره پروژه‌های الف ویژه این شبکه  گفت: سریال شهید بروجردی در مرحله نگارش قرار دارد. 50 قسمت از سریال حضرت موسی (ع) نیز توسط فرج‌الله سلحشور نوشته شده است.

 
وی افزود: فیلمنامه مجموعه “فصل بی‌پروایی” به کارگردانی فریدون جیرانی نیز کامل نوشته شده و ما درگیر مسایل مالی و تأمین بودجه آن هستیم که به محض یافتن منابع مالی، ساخت این آثار در دستور کار ما قرار می‌گیرد.

 
فرجی درباره اینکه فریدون جیرانی درگیر فیلم سینمایی تازه‌اش شده است، یادآور شد: از آنجایی که منابع مالی ما تأمین نشده بود، وی در پروژه دیگری حاضر شد اما به محض رفع این مشکل پیش‌تولید را آغاز کرده و کار را جلو می‌بریم.

 
مدیر شبکه یک درباره دعوت از هنرمندان برای سفر به تبریز که هفته گذشته انجام شد در وضعیت مالی فعلی صدا و سیما تصریح کرد: ما ریالی برای این سفر خرج نکردیم و سفر به تبریز حامی مالی داشت. در واقع این سفر بنا به دعوت استان آذربایجان شرقی بود و ما برایش هزینه‌ای نکردیم.

 
“مردان دره گرگ” عنوان پروژه شهید بروجردی به تهیه‌کنندگی محمود غلامی است که جمال شورجه آن را کارگردانی خواهد کرد. سریال حضرت موسی (ع) را نیز قرار است فرج الله سلحشور در مقیاسی گسترده‌تر از سریال حضرت یوسف (ع) بسازد. همچنین “فصل بی پروایی” به کارگردانی فریدون جیرانی نیز مضمونی تاریخی دارد و تاریخ انقلاب و مبارزات سیاسی قبل و بعد از انقلاب را از زاویه‌ای نو مورد توجه قرار خواهد داد.

 
شبکه یک اخیرا جمعی از هنرمندان از جمله محمدرضا شریفی‌نیا، امین زندگانی، مجید اوجی، فلورا سام، سپند امیرسلیمانی، سیروس مقدم، مهران رجبی، سروش صحت، مریم امیرجلالی، حسام نواب صفوی، پژمان بازغی، آناهیتا همتی، سیاوش طهمورث، اشکان خطیبی، مهرداد صدیقیان، الهام حمیدی و… را به همراه خانواده‌هایشان به سفری به تبریز برده بود که این موضوع در وضعیت مالی صدا و سیما در میان برخی از هنرمندان غایب در این مسافرت ایجاد ابهام کرده بود.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …