هنرمندان كره‌ای به “دوستي با مردم تهران “می‌آيند


به گزارش خبرگزاری مهر، در راستاي تفاهم‌نامه همكاري مشترك ميان فرهنگستان هنر جمهوري اسلامي ايران و “آركو” شوراي ملي هنر كره جنوبي كه سال گذشته منعقد شد، گروهي از هنرمندان كره‌جنوبی در سفري با عنوان “دوستي با مردم تهران” از 25 شهريورماه الي 4 مهر ماه به تهران می‌آيند.


اين هنرمندان در اولين روز حضور به ساخت خانه‌اي در رواق هنر فرهنگستان هنر خواهند پرداخت و در روزهای بعد، هر روز يكي از هنرمندان كره‌اي در آن به خلق اثر خواهد پرداخت.


ساخت آثار هنري با استفاده از مواد و اجسام بازيافتي جمع آوري شده از سطح شهر، اجراي پرفورمنس با استفاده از بافته‌های سنتی ايران و كره، سرودن شعر، ساخت پنجره از جنس قند و شكر برای خانه ساخته شده و اجراي پرفورمنس با صداي باد از جمله برنامه‌هايی‌ست كه اين هنرمندان در رواق هنر اجرا خواهند كرد.


در آخرين روز حضور اين هنرمندان در ايران، با حضور در فرهنگستان هنر، در نشستي با برپايی مراسم چای، به تشريح دست‌آوردهاي حضور خود در ايران خواهند پرداخت.


اين نشست چهارشنبه چهارم مهر ماه ساعت 10 صبح در سالن‌ همايش‌های فرهنگستان هنر برگزارمي‌شود. علاقه‌مندان براي شركت در اين نشست می‌‌توانند به نشانی خيابان ولي‌عصر(عج)، پايين‌تر از چهارراه طالقانی، شماره 1552، فرهنگستان هنر مراجعه كنند.


 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …