موسیقی “رنج و سرمستی” به کهن دیری رسید/ درخواست مجوز برای “شب های میگون”

محمد نشاط درباره آخرین مراحل ساخت فیلم “رنج و سرمستی”  به کارگردانی جهانگیر الماسی  گفت: هم اکنون فیلم توسط کیانوش عیاری در مراحل پایانی تدوین قرار دارد و به زودی صداگذاری آغاز خواهد شد. همچنین قرار است علیرضا کهن دیری ساخت موسیقی این فیلم را برعهده بگیرد.

 
به گفته وی، “رنج و سرمستی” برای جشنواره فیلم فجر آماده نمایش خواهد شد.

 
وی همچنین درباره ساخت فیلم قدرت الله صلح میرزایی که تهیه‌کنندگی‌اش را برعهده دارد نیز توضیح داد: برای ساخت فیلم “شب‌های میگون” به کارگردانی صلح میرزایی قبل از تغییر مدیران ارشاد درخواست پروانه ساخت دادیم که با شرایط جدید روبرو شدیم و هم اکنون منتظر تغییرات در سازمان سینمایی هستیم.

 
نشاط ادامه داد: البته در روز جشن سینمای ایران با رئیس سازمان سینمایی صحبت کردم. وی تاکید کرد که به زودی وضعیت شورای پروانه ساخت و نمایش مشخص خواهد شد به همین دلیل صبر کردم تا این شرایط فراهم شود. “شب های میگون” یک کار اجتماعی با درون مایه طنز است.

 
“رنج و سرمستی” درباره زنی است که توسط عراقی‌ها به اسارت گرفته می‌شود. وی باردار است و فرزندش توسط آنها کشته می‌شود. در سال 82 که آغاز جنگ آمریکا و عراق است وی در یک موقعیت جدید قرار می‌گیرد…پیش از این اعلام شده بود مجید انتظامی موسیقی این فیلم را می‌سازد ولی توافقات نهایی بین آنها محقق نشد.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …