“متروپل” به دنبال سرمایه گذار/ احتمال اکران فیلم کیمیایی قبل از فجر

به گزارش ایرانگرد نیوز، این فیلم در مرحله تدوین متوقف شده است و هم اکنون عوامل تولید به دنبال سرمایه گذار جدیدی برای ادامه پروژه هستند. قرار است مصطفی خرقه پوش کار تدوین و اسحاق خانزادی کار صداگذاری را انجام دهند.

 
البته تا زمانی که مسائل مالی این پروژه مشخص نشود، کار مراحل فنی آغاز نخواهد شد. گویا سرمایه‌گذار ابتدایی فیلم، بخشی از بودجه را متقبل و این هزینه به عوامل در زمان فیلمبرداری داده شده است و برای ادامه کار باید سرمایه گذار تازه‌ای وارد شود.

 
شنیده ها حاکی است کیمیایی قصد دارد “متروپل” را قبل از جشنواره فجر اکران عمومی کند و حتی در این ارتباط برنامه ریزی هم کرده است. اما با وجود مشکل مالی مشخص نیست فیلم برای اکران قبل از جشنواره هم آماده شود.

 

مهناز افشار بازیگر نقش اول این فیلم است که با بازی خود چند ساعت از زندگی یک زن را در باشگاه بیلیارد روایت می‌کند. محمدرضا فروتن، پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، شقایق فراهانی و سحر دولتشاهی از دیگر بازیگران اصلی فیلم هستند.

 

علیرضا زرین دست فیلمبرداری “متروپل” به کارگردانی مسعود کیمایی را برعهده دارد. این ششمین تجربه همکاری این دو با یکدیگر است. فیلمبرداری زرین دست برای فیلم “حکم” موفق‌ترین تجربه همکاری این دو بوده است. تینا پاکروان مدیر تولید و از بازیگران “متروپل” است. بخش عمده این فیلم در سینمای متروک متروپل خیابان لاله‌زار ساخته شد که به گفته کیمیایی ترمیم و حضور در این فضا ایده‌های زیادی برای کار به او داده است.

 

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …