گلایه تهیه کننده “روز روشن” از اکران فیلم در آبان ماه

غلامرضا گمرکی تهیه‌کننده سینما با بیان این که فیلم سینمایی “روز روشن” به کارگردانی حسین شهابی آبان ماه اکران خواهد شد، گفت: متاسفانه زمان اکرانی که برای این فیلم سینمایی در نظر گرفته اند، اصلا به نفع “روز روشن” نیست.

 

وی ادامه داد: “روز روشن” قرار بود برای اکران عید نوروز نمایش داده شود اما به دلیل آن که سینماداران به دنبال نمایش فیلم های بازاری هستند، نمایش این فیلم در سینماها به تعویق افتاد.

 

گمرکی در پایان گفت: در حال حاضر برای این فیلم سینمایی نمایش آبان ماه را در نظر گرفته اند. این یعنی اینکه زمان نمایش فیلم درست در محرم و صفر خواهد بود و همانطور که می‌دانیم این دو ماه فرت خوبی برای سینما رفتن نیست و فیلم ما در اکران می‌سوزد.

 

مهران احمدی، پانته‌آ بهرام، سودابه بیضایی، روناک یونسی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند. “روز روشن” اولین تجربه سینمایی بلند شهابی است ولی وی در همین اثر توانست توانایی خود را نشان دهد. او در مقام کارگردان در هدایت بازیگران و هدایت سوژه موفق عمل کرد.

 

“روز روشن” داستان زن جوانی است که از یک صبح تا عصر تمام تلاش خود را می کند تا تعدادی شاهد را برای شهادت بی گناهی یک مرد در دادگاه حاضر کند. این فیلم در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در بخش نگاه نو به نمایش در آمده و توانست نظر مساعد منتقدان را به خود جذب کند.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …