دومین گلریزان “دهلیز” برای نجات یک دختر محکوم به اعدام

به گزارش ایرانگرد نیوز، این مراسم با هدف جمع‌آوری دیه برای آزادی یک زندانی محکوم به قصاص به صورت همت عالی دوشنبه یکم مهر ماه، ساعت 20 در سینما آزادی برگزار خواهد شد.

 
این مراسم نیز به همت حجت الاسلام شهاب مرادي، مهناز افضلي، مهتاب كرامتي، محمود رضوي و بهروز شعيبي و با حضور جمعی از خیران، ورزشکاران، هنرمندان و خوانندگان برگزار می شود.

 
حدود سه هفته قبل در اولین مراسم گلریزانی که براي جمع آوري ديه توسط همین گروه در ايوان شمس برگزار شد، دختري 28 ساله محكوم به قصاص از اجراي حكم رهايي پيدا كرد. خانواده مقتول پس از گذشتن از حق خويش در ازاي دريافت مبلغي از اجراي حكم صرف نظر كردند تا اين محكوم، بعد از 6 سال زندان از قصاص نجات پيدا كند.

 
در مراسم روز دوشنبه نیز قرار است با جلب رضایت اولیای دم و جمع آوری دیه، دختر محکوم دیگری از قصاص نجات پیدا کند. مراسم گلریزان با نمایش فیلم “دهلیز” به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه‌کنندگی محمود رضوی همراه خواهد بود.

 
فیلم “دهلیز” که چندی پیش اکران شد و فروش موفقی هم در گیشه داشت داستان زندگی خانواده‌ای سه نفره است که مرد خانواده به دلیل ارتکاب قتل غیرعمد در زندان به سر می‌برد و حال همسر جوان وی به دنبال گرفتن رضایت اولیای دم است. چالش‌های این زن و پسر کوچکش که حالا فهمیده پدرش در زندان است داستان فیلم را جلو می‌برد.

 
این فیلم در جشنواره فیلم فجر سال گذشته به نمایش درآمد و مورد پسند مخاطبان و منتقدان قرار گرفت. شعیبی “دهلیز” را به عنوان اولین فیلم بلند سینمایی‌اش ساخته است.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …