تور “از پارس تا خزر” به تعویق افتاد/ سفرهای استانی خواننده پاپ بعد از صفر

خشایار اعتمادی  در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های گروه اجرایی تور “از پارس تا خزر” گفت: پروژه “از پارس تا خزر” بسیار پیچیده و سخت است که خودمان هم تصور نمی‌کردیم تا این حد گسترده باشد. ما برنامه‌ریزی را طوری انجام دادیم که در هر استان بنا به موقعیت جغرافیایی و بومی هر منطقه برنامه ویژه‌ای را برگزار کنیم که نسبت به کنسرت های استان های دیگر تکراری نباشد.

 

وی ادامه داد: این موضوع هم به لحاظ موسیقایی و هم به لحاظ اجرایی نیازمند هماهنگی های زیادی با ارگان های مختلف است که تصور می کنم به دلیل پروسه سخت و دشوار آن به بعد از ماه محرم و صفر موکول شود. این در حالی است که تمام توجه و تلاشمان بر این است که بتوانیم شور و نشاط بومی را برای مردم سرزمین‌مان ایجاد کنیم.

 

این خواننده موسیقی پاپ تصریح کرد: من 7 سال بود که از اجرای زنده برنامه های موسیقایی دور بودم بنابراین دوست دارم حالا که تصمیم به برگزاری چنین برنامه سنگینی دارم کنسرت ها با بهترین کیفیت ممکن برگزار شود به همین جهت عجله ای برای برگزاری آنها ندارم.

 

این خواننده موسیقی پاپ کشورمان پیش از این هدف از اجرای این برنامه موسیقایی را نشان دادن شور ملی مردم ایران در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری توصیف کرده و گفت: این برنامه تازه‌ترین کنسرت من بعد از ۷ سال دوری از اجراهای زنده است که این بار با اجرای قطعات آلبوم‌های “باید به تو برگردم” و “تو محکومی به برگشتن” با شعار “از پارس تا خزر” در ۳۰ استان کشور میزبان علاقه‌مندان موسیقی خواهد بود.

 

این تور قرار بود همزمان با عید سعید فطر با یک ارکستر بزرگ و فاخر به رهبری آلن وارسخیان و تهیه‌کنندگی بخش خصوصی از یکی از شهرستان‌ها آغاز و در ۳۰ استان کشور ادامه پیدا کند. البته طبق برنامه ریزی های انجام گرفته با پایان گرفتن این تور داخلی و هماهنگی با رایزنان فرهنگی خارج از کشور ، تورهای خارجی نیز آغاز می شود.

 

آلبوم “تو محکومی به برگشتن” تازه ترین آلبوم موسیقایی خشایار اعتمادی است که با آهنگسازی علیرضا افکاری، فرزاد فتاحی و ترانه‌سرایی روزبه بمانی، بابک صحرایی و داود رحمت‌اللهی روانه بازار موسیقی شد. “چرا انقدر زیبایی”، “فقط از من بخواه”، “تو هم رفتی”، “نامه”، “تقدیر”، “هدف”، “نمی دونی و می دونم”، “تو محکومی به برگشتن” و “منو انقدر عاشق کن” قطعاتی هستند که در این آلبوم موسیقایی به علاقه‌مندان ارائه شد. 

 

آلبوم “باید به تو برگردم” از آثار دیگر اعتمادی در مقام خواننده است که با آهنگسازی بهروز صفاریان و رسول رسولی و ترانه روزبه بمانی با ارائه قطعات “باید به تو برگردم”، “دلت می‌خواد کی باشم”، “مدارا”، “بن‌بست”، “مردونه تمومش کن”، “رفتن تو، گلایه”، “باید به تو برگردم” و “یک نفر هست” به مخاطبان موسیقی عرضه شد.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …