“گنجشکک اشی مشی” به “بن بست” رسید/ تلاش برای حضور در جشنواره کودک

به گزارش ایرانگرد نیوز، این فیلم اپیزودیک به تهیه کنندگی وحید نیکخواه آزاد برای حضور در جشنواره کودک آماده می شود. مدتی پیش فیلمبرداری “بن بست” به کارگردانی مسعود کرامتی در تهران به پایان رسیده است. وی درباره مراحل فنی این فیلم به خبرنگار مهر گفت: تدوین توسط نوید نیکخواه آزاد به پایان رسیده است و احسان شریفیان کار صداگذاری را انجام می دهد.

 
وی افزود: من فکر می‌کنم با فرصتی که داریم بهتر است موسیقی انتخابی در فیلم استفاده کنیم و بعد از جشنواره برای ساخت موسیقی اقدام کنیم. زمان اپیزودها 30 دقیقه است و بعید می دانم در صورتی که دو اپیزود دیگر به اتمام نرسد ما هر اپیزود را به طور مجزا ارائه کنیم. چون قرار بود این کار به صورت یک فیلم بلند در جشنواره به نمایش در آید.

 

 
حسن نجاریان قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی که تولید این فیلم را برعهده دارد درباره حضور “گنجشکک اشی مشی” در جشنواره کودک به خبرنگار مهر گفت: قرار ما از ابتدا با وحید نیکخواه آزاد تهیه کننده فیلم این بود که کار به صورت کامل به جشنواره ارائه شود و هم اکنون تمام تلاش‌مان را انجام می دهیم تا این اتفاق بیافتد، به طوریکه مراحل فنی دو اپیزود دیگر را به صورت همزمان آغاز کردیم. امیدوارم در جشنواره شاهد نمایش این اثر باشیم.

 
در اپیزود “بن بست” به کارگردانی مسعود کرامتی، سروش صحت و نگارعابدی بازی می کنند. در اپیزود “مادرانه” به کارگردانی غلامرضا رمضانی نیز لیلا زارع و یکتا ناصر به ایفای نقش می پردازند و فیلمبرداری آن حدود 5 روز پیش در تهران آغاز شده است. در اپیزود “مرا بشنو” به کارگردانی وحید نیکخواه آزاد نیز فاطمه گودرزی و حسن پور شیرازی به همراه نگار نیکخواه آزاد بازی می کنند.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …