نصرت‌الله مرادی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان سینمایی شد

به گزارش ایرانگرد نیوز، در متن حکم نصرت‌الله مرادی چنین آمده است: نظر به تعهد، تجربه و سوابق طولانی مدیریتی به موجب این حکم به سمت معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی منصوب می‌شوید.

 

امیدوارم با به کارگیری نیروهای با تجربه و متعهد زمینه‌های ارتقای بهره وری و روز آمدی نظام اداری و مالی را فراهم نمایند. توفیقات روز افزونتان را در انجام این مسئولیت مهم از خداوند متعال خواهانم.

 

نصرت الله مرادی متولد 1340 در شهر کرمانشاه و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی است و در پست های مدیریتی متفاوت چون معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه، عضو اصلی هیأت منصفه مطبوعات، معاون دفتر امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، مدیر مسئول نشریات پژوهشی – ترویجی “فرهنگ ایلام” و “راه دانش”، دبیر شورای فرهنگ عمومی استان های ایلام و مرکزی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، مدیر کمیته نظارت و ارزیابی نمایشگاه بین الملل کتاب تهران، عضو هیأت تجدید نظر رسیدگی به تخلفات کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام وظیفه کرده است.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …