حضور پررنگ انجمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در نمایشگاه هفته گردشگری

مدیرکل دفتر امور مجامع و تشکل‌های مردم نهاد سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: سازمانهای مردم نهاد فعال در حوزه های سه گانه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در نمایشگاه هفته گردشگری حضوری شایسته و پررنگ خواهند داشت.

 

مرتضی رمضانی  ضمن اعلام این مطلب افزود: به مناسبت هفته گردشگری سازمان های مردم نهاد با حضور فعال و گسترده خود در نمایشگاه هفته گردشگری که پنجم الی یازدهم مهرماه در محل برج میلاد برگزار می شود، در فرآیند توسعه گردشگری نقش آفرینی خواهند کرد.

 

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه، سازمانهای مردم نهاد فعال با دعوت، هماهنگی و همکاری دفتر امور مجامع و تشکل های مردم نهاد به نمایندگی از تمامی NGO های فعال در حوزه گردشگری، به ارائه ظرفیت ها، توان و ایفای نقش در پیشبرد اهداف مورد نظر خواهند پرداخت.

 

رمضانی یادآور شد: برای نخستین بار با خلاء حضور انجمن های دوستی در نمایشگاه هفته گردشگری پر شده است.

 

مدیرکل دفتر امور مجامع و تشکل‌های مردم نهاد سازمان میراث فرهنگی تصریح کرد: با هماهنگی و نشست های جداگانه ای که از قبل با انجمن های دولتی برگزار شده، انجمن های دوستی به شرکت در نمایشگاه هفته گردشگری و حضور در سایر مناسبات آتی تشویق و ترغیب شده اند، نتیجه این نشست ها در وهله نخست حضور شایسته و پررنگ انجمن های دوستی ایران و ژاپن، ایران و تایلند و … در نمایشگاه هفته گردشگری است.

 

وی افزود: این انجمن ها در نمایشگاه هفته گردشگری به ارائه زمینه های تعامل فرهنگ ها، تحکیم روابط ملت ها و زمینه های همکاری که نقش مردم و ملت ها در آن برجسته تر و موثرتر از دولت ها است می پردازند.

Check Also

برگزاری رالی تور گردشگری تهران- شمال

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی با همکاری انجمن موتورسواری و اتومبیل‌رانی ورزش کارگری، رالی تور تفریحی، …