مشکلات مالی هنوز دامن گیر “دلتنگی های عاشقانه” است

محمدرضا شرف‌الدین  با بیان این مطلب که هنوز بودجه لازم برای به پایان رساندن فیلم سینمایی “دلتنگی‌های عاشقانه” به کارگردانی رضا اعظمیان تامین نشده است، گفت: در حال حاضر تنها ساخت موسیقی این فیلم سینمایی باقی مانده است که در صورت تامین بودجه لازم ساخت فیلم را به پایان می‌رسانیم.

 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه یک سال از پایان فیلمبرداری “دلتنگی‌های عاشقانه” می‌گذرد و عوامل فیلم هنوز دستمزد خود را دریافت نکرده‌اند پس از تامین بودجه اولویت من پرداخت دستمزد هنرمندان همکار در این فیلم است.

 

تهیه‌کننده فیلم سینمایی “فرزند صبح” بیان کرد: هنوز قرارداد لازم برای ساخت موسیقی این فیلم سینمایی بسته نشده است و با آهنگساز مورد نظر به توافق نرسیده ایم.

 

شرف الدین در پایان گفت: اگر سرمایه گذاران این فیلم سینمایی تمایل داشته باشند تا “دلتنگی های عاشقانه” به سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر برسد باید بودجه لازم برای به پایان رساندن آن را تامین کنند، در غیر این صورت در این دوره از جشنواره نیز “دلتنگی‌های عاشقانه” حضور نخواهد داشت.

 

فیلم “دلتنگی‌های عاشقانه” داستان فرشته و منوچهر است که به هنگام بازگشت از ماه عسل متوجه حمله نیروهای عراقی به ایران شده و زندگی عاشقانه‌شان دستخوش تغییراتی می‌شود.

 

محمدرضا فروتن، میترا حجار، رویا تیموریان، شاهرخ فروتنیان، سیامک اطلسی، مریم کاویانی، شیوا خنیاگر و … از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …