مریل استریپ با جادوگری به دنبال اسکاری دیگر

به گزارش ایرانگرد نیوز به نقل از ورایتی، اقتباس جدید دیسنی از تئاتر موزیکال برادوی که با بازی امیلی بلانت، آنا کندریک، کریس پین و جانی دپ ممکن شده، با انتشار اولین عکس از این پروژه ملموس تر شد. مریل استریپ در این فیلم در نقش یک جادوگر ظاهر می شود و گریم او به خوبی نشان دهنده این نقش است.

 

این فیلم اقتباسی مدرن از داستان های برادران گریم و برداشتی از داستان های سیندرلا، شنل قرمزی، جک و ساقه لوبیا و راپونزل است و از ترکیب اینها با یکدیگر داستانی جدید خلق شده که داستان یک نانوا و زنش را روایت می کند. اما در این میان یک ساحره هم حضور دارد که آنها را افسون می کند.

 

شخصیت استریپ در این فیلم در تلاش است تا زیبایی اش را بازیابی کند. “در جنگل” در انگلستان تهیه می شود و راب مارشال کارگردانی آن را برعهده دارد. راب مارشال کارگردان فیلم “شیکاگو” و “9” در سال 2011 کارگردانی «دزدان کاراییب 4″ را نیز برعهده داشت.

 

فیلمنامه این فیلم موزیکال توسط جیمز لاپین نوشته شده و از ترانه ها و موسیقی استفن سوندهایم که برای نمایش برادوی ساخته شده بود، استفاده شده است. ساخت این فیلم از سال 2012 مطرح بود، اما از اوایل امسال و با امضای قراداد با مریل استریپ و جانی دپ برای بازی در آن، این پروژه رسما کلید خورد.

 

“در جنگل” از 25 دسامبر 2014 راهی سینماها می شود.

 

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …