“گرگ وال استریت” پاییز به سینما نمی آید

به گزارش ایرانگرد نیوز به نقل از سینما بلِند، آخرین فیلم مارتین اسکورسیزی با نام “گرگ وال استریت” قرار بود در تاریخ 15 نوامبر امسال به سینماها بیاید اما بنا به اعلام شرکت پارامونت، تهیه‌کننده فیلم، احتمالاً برنامه اکران آن تغییر خواهد کرد.

 
“گرگ وال استریت” آخرین اثر سینمایی این کارگردان 70 ساله و خالق “راننده تاکسی” است و مانند فیلم های اخیر او، لئوناردو دی کاپریو نقش اول آن را بر عهده دارد.

 
پارامونت تهیه‌کننده فیلم اعلام کرد اسکورسیزی و تدوینگر قدیمی او یعنی تلما شونمیکر، هم اکنون در حال تدوین این فیلم سینمایی هستند و این احتمال وجود دارد که “گرگ وال استریت” برای تاریخ از پیش تعیین شده اکران خود آماده نشود.

 
طبق شایعات “گرگ وال استریت” بیش از سه ساعت است و اسکورسیزی در تلاش است کمی آن را کوتاه کند و بنا به اعلام پارامونت، احتمال اکران آن در شب کریسمس وجود دارد.

 
به جز دی کاپریو، ستارگانی همچون متیو مک کونافی، جونا هیل، جین دوجاردین و کیل چندلر نیز در این فیلم بازی می‌کنند.

 
“گرگ وال استریت” یک فیلم زندگینامه ای در گونه کمدی سیاه است که مارتین اسکورسیزی براساس خاطرات جردن بلفورت کارگزار بورس سابق اهل لانگ آیلند آن را کارگردانی کرده است. ترنس وینتر فیلمنامه را نوشته و لئوناردو دی کاپریو با حضور همبازی هایی چون جونا هیل، ژان دوژاردن، راب رینر، کیل چندلر و متیو مک کانهی، در نقش بلفورت ایفای نقش می‌کند.

 
این فیلم پنجمین همکاری اسکورسیزی و دی کاپریو و دومین همکاری اسکورسیزی و وینتر بعد از سریال “امپراتوری بوردواک” است.

 
“گرگ وال استریت”، داستان یک دلال سهام نیویورکی با بازی دی کاپریو است که به مساله فساد اقتصادی می‌پردازد.لئوناردو دی‌کاپریو در این فیلم نقش جردن بلفورت را بازی می‌کند که سال 1998 به جرم جعل اوراق بهادار و پولشویی محکوم شد و 22 ماه را در زندان فدرال گذراند.

ترنس وینتر فیلمنامه “گرگ وال استریت” را اقتباس کرده که روایتی از ظهور و سقوط دراماتیک بلفورت در وال استریت، همین طور سبک زندگی پرآشوب و زندگی شخصی پرتلاطم او شامل اعتیادش به مواد مخدر و الکل است.

 
 

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …