آغاز “روزی روزگاری عاشقی” از نیمه مهر/ “شاهگوش” 17 مهر می آید

محمدرضا فرجی درباره پخش مجموعه “شوخی کردم” ساخته مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی گفت: دو قسمت از این مجموعه پروانه ساخت گرفته و به زودی نمونه کار آنها برای گرفتن مجوز نمایش به ارشاد ارائه می‌شود. البته تصویربرداری قسمت اول نیز به پایان رسیده است.
وی با اشاره به اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده پخش “شوخی کردم” با “شاهگوش” مجموعه‌ای به کارگردانی میرباقری همزمان نخواهد شد، افزود: قسمت اول مجموعه “شاهگوش” هم از 17 مهرماه وارد بازار می‌شود. البته تلاش کردیم که بین پخش قسمت های این مجموعه هیچ وقفه یا تعطیلی نباشد. به همین دلیل عوامل سعی دارند هر چهار قسمت که ساخته و آماده شد آنها را به بازار ارائه کنند.
فرجی تاکید کرد: با توجه به مشکلاتی که در پخش چند مجموعه دیگر نمایش خانگی به وجود آمد ما این موضوع را به عوامل “شاهگوش” و “شوخی کردم” تاکید کردیم که باید به پخش منظم اهمیت بدهند و ضوابطی را هم در این ارتباط اعلام کرده‌ایم.
وی همچنین درباره سریال جدید حسن فتحی به تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه گفت: تا کنون دو قسمت از فیلمنامه “روزی روزگاری عاشقی” به شورای بازبینی شبکه نمایش خانگی ارائه شده است. این هفته متن سریال در شورا مورد بررسی قرار می‌گیرد و فکر می‌کنم نیمه دوم مهرماه این مجموعه که بیشتر فیلمبرداری آن در تهران است کلید بخورد. البته تهیه کننده تلاش می‌کند تمام قسمت‌های این مجموعه را در ایران تصویربرداری کند اما ممکن است بخشی از کار هم در ترکیه جلوی دوربین برود.
فرجی همچنین درباره “مظفرنامه” به کارگردانی مهران مدیری و حضور آن در شبکه نمایش خانگی توضیح داد: این مجموعه همان سریال تلویزیونی “باغ مظفر” است. وی با تلویزیون برای پخش این مجموعه در شبکه خانگی مشکلی ندارد و اجازه این کار را گرفته است. حدود شش ماه پیش شورا این اثر را بازبینی کرده و مجوز آن را صادر کرده اند اما مالکیت ابتدایی آن برعهده آقاگلیان بوده است. آقا گلیان به دلیل مشکلات مالی کمی با تاخیر این مجموعه را به موسسه دیگری برای پخش ارائه کرده است.
امین ناصرنصیر، سیامک انصاری، جواد رضویان، رضا شفیعی‌جم، محمدرضا هدایتی، لاله صبوری، بیژن بنفشه‌خواه، ستاره پسیانی، شبنم فرشادجو، سحر ذکریا، ماندانا سوری و سعید پیردوست از جمله بازیگران حاضر در مجموعه آیتمی “شوخی کردم” هستند.
همچنین برزو ارجمند، پرستو صالحی، رابعه اسکویی، زهرا داودنژاد، علی بوستان، سحر ولدبیگی، نیما فلاح، فلامک جنیدی، علی لک‌پوریان، ساعد هدایتی، بهنوش بختیاری، مهران غفوریان، رضا فیض‌نوروزی، عارف لرستانی، الیکا عبدالرزاقی و نگین معتضدی از دیگر بازیگرانی هستند که با مهران مدیری برای ایفای نقش در “شوخی کردم” همکاری دارند.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …