قسمت چهارم “سرگذشت نارنیا” در راه است

به گزارش ایرانگرد نیوز به نقل از ورایتی، کمپانی مارک گوردون و کمپانی سی. اس. لوییس که پیش از این قسمت‌های قبلی مجموعه فیلم‌های “سرگذشت نارنیا” را ساخته‌اند به تازگی اعلام کردند چهارمین قسمت از این مجموعه را با نام “نارنیا: صندلی نقره‌ای” تهیه خواهند کرد.

 
مجموعه فیلم‌های سینمایی “ماجراهای نارنیا” اقتباسی است از مجموعه داستان هفت جلدی “سرگذشت نارنیا” نوشته سی. اس. لوییس. “سرگذشت نارنیا” داستان کودکانی را نقل می‌کند که نقش مهمی در تاریخچه دنیای نارنیا بازی می‌کنند. این مجموعه داستان در دهه 1950 برای کودکان نوشته شده‌ است.

 
تاکنون سه داستان از مجموع هفت داستان نارنیا به فیلم تبدیل شده است. فیلم اول (سرگذشت نارنیا: شیر، کمد و جادوگر) و قسمت دوم آن (سرگذشت نارنیا: شاهزاده کاسپین) توسط شرکت والن دیزنی تهیه شد اما قسمت سوم (سرگذشت نارنیا: سفر کشتی سپیده پیما) که توسط کمپانی فوکس تهیه شده بود، فروش چندانی نداشت.

 
هنوز فیلمنامه “نارنیا: صندلی نقره ای” نوشته نشده است. باید ببینیم این بار چه کسانی به کمک اصلان شیر حاکم نارنیا، می‌روند.

 
سه قسمت اول مجموعه “سرگذشت” در مجموع، 1.6 میلیارد دلار فروش کرد.

 
این سه فیلم فانتزی براساس سه جلد نخست کتاب “سرگذشت نارنیا” ساخته شده است. دو فیلم نخست با نام‌های “سرگذشت نارنیا: شیر، کمد و جادوگر” و “سرگذشت نارنیا: شاهزاده کاسپین” را اندرو آدامسن کارگردانی کرد و قسمت سوم با نام “سرگذشت نارنیا: سفر کشتی سپیده‌پیما” را مایکل آپتد کارگردانی کرده است.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …