بازیگر “دربند” عضو “مافیا ” شد/ افشای راز چند دوست

عباس غفاری کارگردان تئاتر درباره اجرای این اثر نمایشی توضیح داد: قرار است نمایش “مافیا” را آبانماه در فرهنگسرای ارسباران به صحنه ببرم. این نمایش نوشته افروز فروزند است که بعد از مدت ها دور بودن از دنیای نویسندگی این نمایشنامه را برای اجرا نوشته است.

 
وی افزود: نمایش “مافیا” مضمونی اجتماعی دارد و به شکلی رئالیستی روایت می‌شود. این نمایش داستان چند دوست و ارتباطشان با یکدیگر را به تصویر می کشد. خسرو احمدی، شیوا ابراهیمی، امین زندگانی، آیه کیان‌پور، نازنین بیاتی و رضا امامی بازیگرانی هستند که تا امروز حضورشان در این اثر نمایشی قطعی شده است.

 
کارگردان “دیگر کدام ما زندگی کردن را دوست دارد” ادامه داد: از آنجا که سبک مورد علاقه من رئالیسم اجتماعی است طی صحبتهایی که با فروزند داشتم قرار شد وی نیز همین شیوه را برای نگارش نمایشنامه انتخاب کند. این نمایش روایت یک شب از زندگی تعدادی دوست را به تصویر می کشد که در یک مهمانی دور هم جمع شده اند و یک بازی انجام می دهند. اما در طول این بازی و با جلوتر رفتن داستان اتفاقهایی رخ می دهد که باعث برملا شدن رازها و روابطی پنهان بین این چند دوست خواهد شد.

 
غفاری درباره شروع تمرین ها و دیگر عوامل این نمایش گفت: تمرین های نمایش آغاز شده است اما قرار است از هفته آینده تمرین ها را جدی تر در فرهنگسرای ارسباران دنبال کنیم. نازنین بیاتی علاوه بر بازی در نمایش، طراحی لباس را هم بر عهده دارد. پژمان عبدی نیز دستیار و برنامه‌ریز کار است. همچنین با منوچهر شجاع برای طراحی صحنه نمایش صحبت هایی کرده ام که هنوز قطعی نشده است.

 
غفاری اردیبهشت امسال نمایش “دیگر کدام ما زندگی کردن را دوست دارد” را با بازی مریم کاظمی و وحید آقاپور در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه برده بود. نازنین بیاتی بازیگر فیلم سینمایی “دربند” است که این روزها در سینماهای کشور اکران عمومی شده است. اولین تجربه بیاتی در عرصه تئاتر  طراحی لباس نمایش “دیگر کدام ما زندگی کردن را دوست دارد” بوده است.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …