رویا نونهالی به خانه “دایی وانیا” می‌رود


به گزارش خبرنگار مهر، نونهالی که چندی پیش در نمایش‌های “مثل آب برای شکلات” به کارگردانی ابراهیم پشت‌کوهی و نمایش “طعم آلوی جنگلی” به کارگردانی نوشین تبریزی به ایفای نقش پرداخت، در حال حاضر به عنوان بازیگر در نمایش “من که دا نیستم” به کارگردانی حسین پارسایی حضور دارد.


این بازیگر تئاتر در جدیدترین تجربه خود به  گروه بازیگری نمایش “دایی وانیا” به کارگردانی اکبر زنجانپور پیوسته و در تمرینات این اثر نمایشی که به تازگی شروع شده است، حضور دارد. نونهالی در مقام بازیگر در عرصه سینما نیز حضور در آثاری چون “یار در خانه” خسرو سینایی، “بوی کافور، عطر یاس” بهمن فرمان‌آرا، “یک تکه نان” کمال تبریزی و “ماهی‌ها عاشق می‌شوند” علی رفیعی را در کارنامه کاری خود دارد.



پیش از این حضور زنجانپور، شمسی فضل‌الهی، محبوبه بیات، مسعود دلخواه، هوشنگ قوانلو، ماهگل مهر، علی سخنگو‌آذر و محسن حسینی در نمایش “دایی وانیا” قطعی شده بود.


زنجانپور قصد دارد این اثر نمایشی را آذر و دی‌ماه سال جاری در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه ببرد. این هنرمند با سابقه تئاتر پیش از این نمایش‌هایی چون “دشمن مردم”، “ایوانف”، “گوریل پشمالو” و “سیر دراز روز در شب” را در مقام کارگردان و بازیگر روی صحنه برده است.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …