گردشگري یکی از اركان اقتصاد بدون نفت است

1

معاون رییس جمهور و رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري با بیان اینکه برگزاری هفتمین جشنواره بین المللی اقوام در استان گلستان آثار مثبتی به دنبال داشته است بر اهمیت  صنعت گردشگری به عنوان يكي از اركان اقتصاد بدون نفت تاکید کرد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری محمدعلي نجفي در ديدار با آیت الله نورمفیدی نماينده ولي فقيه در استان گلستان و امام جمعه گرگان گفت:میراث فرهنگی به عنوان یکی از حوزه های کاری سازمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و هویت ملی وفرهنگی ما را به دنبال دارد.

او افزود:ضروری است تا همه ما با هویت فرهنگی خود که جنبه درونی دارد آشنایی و شناخت داشته باشیم.

رییس سازمان میراث فرهنگی با اشاره به موضوع گردشگری به عنوان یکی دیگر از حوزه های کاری سازمان خاطرنشان کرد: یکی از ارکان اقتصاد بدون نفت،گردشگری است که با خود اشتغال را به همراه دارد.

نجفي در ادامه به حوزه صنايع دستي اشاره كرد و گفت: صنایع دستی هم به عنوان هنر و هم از نظر اشتغالزایی حائز اهمیت است.

او با بیان اینکه  توجه به این حوزه می تواند به اقتصاد کشور و همچین اقتصاد اقشار کم در آمد کمک کند یادآور شد:اين بخش نيز اشتغال كوچك به همراه دارد و بهترين راه براي اشتغالزايي در حوزه روستايي است.

بر اساس این گزارش نجفي پيش از ديدار با نماينده ولي فقيه در استان گلستان با حضور در امامزاده عبدالله گرگان و گلزار شهداي اين شهر به مقام شامخ شهيدان اداي احترام كرد.

Check Also

برگزاری رالی تور گردشگری تهران- شمال

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی با همکاری انجمن موتورسواری و اتومبیل‌رانی ورزش کارگری، رالی تور تفریحی، …