کنسرت “جی بند” در ایوان شمس/ سکوت 2 ساله یک خواننده می شکند

به گزارش ایرانگرد نیوز، هومن جاوید که پیش از این با گروه‌های “راز شب” و “رومی” به عنوان خواننده در اجراهای زنده حضور داشت این بار با گروه “جی بند” کنسرتی را در تالار ایوان شمس اجرا می‌کند. این خواننده موسیقی در این کنسرت قطعاتی از آلبوم‌های “سایه خود”، “دارقالی”، “زی بازی” و “شاه ماهی” را برای مخاطبان موسیقی ارائه خواهد کرد.

 

امین طاهری درامز، سردارسرمست کیبورد، سیاوش امامی گیتار الکتریک، میر مهدی قاسمی گیتاربیس، محمد ابراهیمیان ساکسیفون و کلارینت و امید محرم زاده نوازنده مهمان این این کنسرت را به عهده دارد.

 

این کنسرت ساعت ۲۱ روز های ۱۸ و ۱۹ مهر ماه ۱۳۹۲ در تالار ایوان شمس تهران و به تهیه کنندگی افشین پیرهاشمی برگزار می شود.

 

هومن جاوید، متولد ۴ آبان ۱۳۵۲ در شهر تهران است. در آغاز راه مبانی سلفژ و گیتار كلاسیك را بین سال های ۶۷ الی ۶۹ نزد آلن غربی و بهداد مقدسی آموخت و با علاقه‌اش كه بیشتر معطوف به خوانندگی بود، تمرین های انفرادی و گروهی در این خصوص را با بازخوانی آثار جهانی پاپ و جاز غربی و همچنین پاپ و فولكلور ایرانی را تا سال 87 ادامه داد.

 

صدای هومن جاوید برای اولین بار با مجوز وزارت ارشاد اسلامی در آلبوم “سایه خود” ساخته بابك امینی با دكلمه احمدرضا احمدی منتشر شد که به خاطر سبك و سیاق خواندنش مورد توجه و تشویق زنده یاد استاد محمد نوری قرار گرفت و از كمك و راهنمایی‌های این استاد فقید نیز بهره جست.

 

صدای او در دنیای موسیقی فیلم و سریال در آثار آهنگسازانی چون مجید انتظامی، بهرام دهقانیار، رامین بهنا، بابك زرین و شهرام شعرباف و نویسندگان و كارگردانانی چون پوران درخشنده (فیلم عشق بدون مرز)، كمال تبریزی (سریال تلویزیونی دوران سركشی) به گوش رسیده و در آثاری از علی شاه‌حاتمی و مهران مدیری به عنوان بازیگر ایفای نقش کرده است.

 

هومن جاوید تا به امروز در بیش از ۲۰ كنسرت در تهران روی صحنه رفته و علاوه بر گروه موسیقی که به نام و سرپرستی خودش  ثبت کرده با  گروه‌های موسیقی راز شب به‌سرپرستی رامین بهنا، ایلیا به‌سرپرستی فرمان فتحعلیان، رومی ه‌سرپرستی پدرام درخشانی و داركوب به‌سرپرستی همایون نصیری همکاری داشته است.

 

آخرین اجرای رسمی هومن جاوید مربوط به كنسرت بزرگ یادمان استاد محمد نوری در تابستان ۱۳۹۰ به‌سرپرستی رامین بهنا و در كنار خوانندگانی چون خشایار اعتمادی، رضا یزدانی، مانی رهنما و علی تفرشی بود.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …