“سال گشتگی” کوهستانی و معجونی به مارسی فرانسه رسید

به گزارش ایرانگرد نیوز، نمایش “سال‌گشتگی” به نوعی به نمایش “رقص روی لیوان‌ها” مربوط می‌شود که امیررضا کوهستانی حدود 12 سال پیش در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و تالار مولوی روی صحنه برد و به عنوان یکی از موفق‌ترین آثار نمایشی کوهستانی و تئاتر ایران شناخته شد.
نمایش “سال‌گشتگی” داستان انتشار فیلم اجرای “رقص روی لیوان‌ها” است اما به دلیل خرابی صداهای فیلم، بازیگران برای ضبط مجدد دیالوگ‌ها دعوت می‌شوند که این حضور با توجه به گذشت 12 سال از تولید و اجرای نمایش “رقص روی لیوان‌ها” با چالش‌هایی همراه است.
حسن معجونی و مهین صدری بازیگران نمایش “سال‌گشتگی” هستند و علی معینی و شراره منصورآبادی نیز بازیگرانی بودند که 12 سال پیش در نمایش “رقص روی لیوان‌ها” به ایفای نقش پرداختند. نمایش “سال‌گشتگی” پیش از این در کشورهای سوئیس و هلند روی صحنه رفته است.
این نمایش در جدیدترین اجرای بین‌المللی خود از روز یکشنبه 13 مهرماه عازم کشور فرانسه می‌شود تا طی یک هفته حضور خود در این کشور در شهر مارسی روی صحنه برود. امیررضا کوهستانی کارگردانی نمایش‌های دیگری چون “کوآرتت”، “17 دی کجا بودی؟”، “ایوانف” و “دیوار چهارم” را هم در کارنامه کاری خود دارد.
حسن معجونی نیز که سرپرستی گروه تئاتر “لیو” را عهده‌دار است و در مقام کارگردان و بازیگر آثار متعددی را به صحنه برده، در نمایش “ایوانف” نیز با کوهستانی همکاری داشته و در مقام بازیگر به ایفای نقش پرداخته است.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …