“سربازها ایستاده می میرند” روی میز تدوین

یوسف صمدزاده تهیه کننده فیلم سینمایی “سربازها ایستاده می میرند”  با بیان این مطلب که مونتاژ این فیلم سینمایی توسط ابراهیم سعیدی آغاز شده است، گفت: مراحل فنی این فیلم سینمایی مرحله به مرحله در حال انجام است و تا 10 روز دیگر با آهنگساز “سربازها ایستاده می میرند” قرارداد می بندیم.

 

وی بیان کرد: تا امروز برای انتخاب نام این فیلم با کارگردان به نتیجه نهایی نرسیده ایم و همچنان از نام “سربازها ایستاده می میرند” استفاده می کنیم اما به زودی نام اصلی فیلم اعلام خواهد شد.

 

صمدزاده در پایان گفت: اولین اکران “سربازها ایستاده می میرند” در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر خواهد بود.

 

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: رضا با بازی سروش صحت، رزمنده دوران جنگ تحمیلی است که اکنون به عنوان خبرنگار مشغول به فعالیت است، او یک روز در حین کار متوجه گزارشی می شود که در حال پخش از تلویزیون است، در این گزارش همرزم کرد و ناجی او در دوران جنگ را می بیند که بر علیه صدام می جنگد. رضا برای دیدار همرزمش با او عازم کردستان عراق می‌شود

 

سروش صحت، پوریا پورسرخ و لعیا زنگنه از جمله بازیگران این فیلم هستند. از دیگر عوامل “سربازها ایستاده می‌میرند” به کارگردانی شهرام مسلخی می‌توان به محمدرضا سکوت مدیر فیلمبرداری، محمد حبیبی صدابردار و سعید آهنگرانی طراح صحنه و لباس اشاره کرد.

 

“عاشق ایستاده می میرد” نام قبلی فیلم سینمایی “سربازها ایستاده می میرند” بود. سپس نام این فیلم به “سروها ایستاده می میرند” تغییر کرده و دوباره نام “سربازها ایستاده می میرند” برای این فیلم سینمایی انتخاب شد.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …