دانشکده تخصصی گردشگری تاسیس شود

دانشکده تخصصی گردشگری تاسیس شود

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی از آمادگی این دانشگاه برای افزایش زمینه های همکاری با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و ایجاد دانشکده تخصصی گردشگری در کشور خبر داد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، حسین سلیمی در مراسم رونمایی از مقطع دکترای مدیریت جهانگردی دانشگاه علامه طباطبایی، ضمن ارائه پیشنهاد تاسیس دانشکده تخصصی گردشگری، افزود: دانشگاه علامه طباطبایی در سه حوزه آمادگی همکاری و تعامل با سازمان میراث فرهنگی است.

وی در ادامه تصریح کرد: دانشگاه علامه طباطبایی می تواند کانونی برای گسترش فعالیت های علمی بین المللی باشد، همچنین این دانشگاه آمادگی دارد تا در برگزاری همایش های بین المللی تعامل دو سویه با سازمان داشته باشد.

سلیمی یادآور شد: با توجه به حضور اساتید برجسته در دانشگاه علامه طباطبایی، این آمادگی وجود دارد که در حوزه پژوهش های بنیادین بخش گردشگری همکاری های گسترده ای صورت گیرد.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی همچنین با اشاره به پتانسیل های موجود در بخش گردشگری، اظهار داشت: این دانشگاه آمادگی دارد تا با همکاری سازمان میراث فرهنگی در یکی از مناطق توریستی کشور دانشکده مستقل گردشگری ایجاد کند.

Check Also

برگزاری رالی تور گردشگری تهران- شمال

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی با همکاری انجمن موتورسواری و اتومبیل‌رانی ورزش کارگری، رالی تور تفریحی، …