بازدید نجفی از نمایشگاه کودک و نوجوان در سازمان میراث فرهنگی

معاون رئیس جمهور ورئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور صبح امروز از نمایشگاه کودک و نوجوان واقع در محل این سازمان بازدید کرد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، دکتر«محمد علی نجفی» صبح امروز و قبل از شرکت در مراسم جشنواره ” میراث فرهنگی، گنج یادگیری” با حضور در نمایشگاه کودک و نوجوان که در حاشیه برگزاری جشنواره کودک و میراث فرهنگی در ساختمان شماره یک سازمان میراث فرهنگی  برگزار شده است از قسمت های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.

در این بازدید که مهدی حجت قائم مقام رئیس سازمان و معاون میراث فرهنگی کشور به همراه تعدادی از مدیران سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز حضور داشتند دکتر نجفی در بازدید از بخش های مختلف این  نمایشگاه بر تقویت ارتباط میراث فرهنگی با کودکان و نوجوانان تاکید کرد.

معاون رئیس جمهور در این بازدید با حضور در غرفه های مختلف نمایشگاه با تعدادی از کودکان و نوجوانان، مربیان و معلمان آنان از نزدیک گفتگو کرد.

گفتی است در این نمایشگاه ده  کارگاه آموزشی شامل کارگاه های باستان شناسی کوچک، آشنایی با حفاظت و مرمت آثار سفالی، درمانگاه کتاب، صحافی سنتی، باغ ایرانی، نگار گری و خوشنویسی،سفال، چاپ روی پارچه، چوب، قالی و گلیم  فعالیت می کنند که از 15 تا 21 مهر در محل این سازمان برگزار می شود.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …