“عشق پاک” حامد زمانی را بشنوید/ نغمه ای برای بهترین زوج دنیا

حامد زمانی  ضمن در اختیار گذاشتن این قطعه موسیقایی که چندی پیش از شبکه‌های مختلف تلویزیون پخش و با استقبال قابل توجه مخاطبان نیز مواجه شد، خاطرنشان کرد: بسیار شاکر خداوند هستم که این اثر بعد از پخش توانست مورد استقبال مخاطبان شبکه‌های تلویزیونی قرار گیرد.

 

این خواننده جوان پاپ درباره دلایل خلق این قطعه توضیح داد: من از مدت ها قبل خلا تولید چنین آثاری با این مناسبت را احساس می کردم و این بار خوشحالم بعد از اینکه خوانندگان صاحب نامی چون زنده یاد ناصر عبداللهی چنین آثاری را تولید کرده بودند می توانم خدمت کوچکی به مردم کشورم بکنم.

 

وی با تاکید بر اینکه سوژه نابی مانند سالروز ازدواج امیر المومنین با حضرت زهرا(س)  چیزی نیست که بتوان به سادگی از آن عبور کرد، ادامه داد: کارهای من را می توان به دو بعد اعتقادی و سیاسی تقسیم کرد. البته این دو همیشه در کنار هم قرار دارند و من از جمله خوانندگانی هستم که تلاش کردم به سهم خودم کارهایی از این دست انجام دهم.

 

این خواننده پاپ با بیان اینکه سوژه های خوب دیگری را برای تولید قطعات موسیقایی مد نظر دارد، به معرفی این تک آهنگ پرداخت و گفت: این تک آهنگ “عشق پاک” نام دارد که شعر آن را مهدی زنگنه سروده است ضمن اینکه امید رهبران به عنوان تنظیم کننده و رضا پوررضوی میکس و مسترینگ اثر را انجام داده اند.

 

زمانی در ادامه با اشاره به فعالیتهای آینده خود در عرصه موسیقی خاطر نشان کرد: “حضرت ماه” عنوان تازه ترین آلبوم موسیقایی من است که بعد از ایام ماه محرم و صفر وارد بازار موسیقی می‌شود. در این آلبوم که منتخبی از آثار من در عرصه موسیقی است علیرضا قزوه، سعید بیابانکی، حامد عسگری و فاضل نظری به عنوان ترانه سرا حضور دارند.

 

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …