تصویربرداری “عصر پاییزی” به پایان رسید/ پخش از محرم

به گزارش ایرانگرد نیوز، تصویربرداری سریال تلویزیونی “عصر پاییزی” به کارگردانی اصغر نعیمی در یک غروب پاییزی در لوکیشن فیلمبرداری این سریال واقع در خیابان جلالیه تهران به پایان رسید.

 
جمال شیرمحمدی، تهیه کننده این مجموعه با اعلام آغاز مرحله بعد از تولید کار درباره بهترین زمان پخش برای این سریال گفت: با توجه به اینکه “عصرپاییزی” تا حدودی طنز است و به زودی وارد ماه محرم می‌شویم و با توجه به برنامه پخش سریال های شبکه یک، بهترین زمان پخش برای “عصر پاییزی” پس از پایان ایام سوگواری محرم است.

 
بنا بر پیش‌بینی تهیه کننده، این سریال در 35 قسمت چهل دقیقه‌ای از اواخر ماه محرم روی آنتن شبکه یک خواهد رفت.

 
شیرمحمدی همچنین اعلام کرد که در آخرین روزهای تصویربرداری، بانک رفاه به اسپانسرهای کار افزوده شد و به همین دلیل سکانس‌هایی از این مجموعه را در یکی از شعب بانک رفاه تصویربرداری کرده‌اند. پیش از این نیز وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اسپانسر این مجموعه بود چرا که در داستان به آدم‌هایی پرداخته‌ می‌شود که درگیر موضوع کار و کارآفرینی هستند.

 
علی عمرانی در نقش مردی به نام عطا سی سال بعد از مرگ همسرش در شصت سالگی، مجددا ازدواج می کند و همسر جدیدش مهشید را که نسرین مقانلو ایفاگر نقش اوست، در منزل مادر زن سابقش اسکان می‌دهد.

 
در پی این اتفاق کوروش تهامی، قهرمان داستان در نقش پسر عطا تمام ذهنیت و زندگی اش به هم می‌ریزد و در این وانفسا کارش را نیز بر اثر یک سوء تفاهم عجیب از دست می دهد. اختلافات مهشید با مامان پری، مادر همسر مرحوم عطا، ماجراهای رفیع در محل کار، اسکان تدریجی خانواده مهشید در عمارت قدیمی مامان پری و بازگشت برادر او، جمشید که علیرضا خمسه نقشش را بازی می کند، این جمع ناهمگون را درگیر وقایعی می کند که پیش برنده داستان های غریب این عمارت است.

 
در این سریال بازیگرانی چون نسرین مقانلو، علی عمرانی، کورش تهامی، مهتاج نجومی، بهنوش بختیاری، سپیده خداوردی و علیرضا خمسه ایفای نقش می کنند.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …