تشکیل دبیرخانه اجرایی اجلاس گردشگری سلامت کشورهای اکو در مازندران

تشکیل دبیرخانه اجرایی اجلاس گردشگری سلامت کشورهای اکو در مازندران
دبیرخانه اجرایی اجلاس گردشگری سلامت کشورهای اکو در اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران  تشکیل می شود.به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان مازندران مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران در جلسه هماهنگي برگزاري نخستين نمايشگاه و كنفرانس گردشگري سلامت كشورهاي عضو اكو اظهار داشت:دو کمیته علمی و اجرایی در تهران و مازندران  برگزاری اجلاس بین المللی مذکور را به ریاست اتاق اکوی ایران  برعهده خواهند داشت.

دلاور بزرگ نیا افزود:دستگاه های مربوطه با برگزاری این اجلاس در قالب کمیته های تشریفات،اسکان،امنیت،مالی و تبلیغات و بازاریابی دبیرخانه را برای برگزای هر چه بهتر این  میزبانی یاری خواهند داد.

وی بر برنامه‌ريزي و آمادگي زيرساخت‌هاي لازم به منظور برپايي هر چه بهتر اين كنفرانس تاکید کرد و افزود:نگاه ما در برگزاری این کنفرانس بین المللی فراملی است نه استانی؛ اما حیف است از این فرصت به دست آمده برای معرفی مازندران استفاده نشود.

بزرگ نیا یادآور شد:به جز ایران 9 کشور دیگر عضو کشورهای اکو هستند که از هر یک از کشورها 4 میهمان ویژه شامل روئسای اتاق اکو،بهداشت و درمان،نماینده امور خارجه و گردشگری این کشورها در اجلاس گردشگری سلامت به میزبانی مازندران حضور خواهند داشت .

وی از حضور قریب به 60 میهمان خارجی در این اجلاس بین المللی خبر داد و گفت:در میان کشورهای عضو اکو،رئیس نظام پزشکی کشورهایی که دارای نظام پزشکی هستند نیز جهت حضور دعوت خواهد شد.

مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران به تجربه برگزاری تاتر کشورهای اکو در مازندران اشاره کرد و افزود:هیچ مشکلی برای میزبانی این اجلاس در مازندران وجود ندارد.
گفتنی است اجلاس گردشگری سلامت کشورهای اکو 27 مرداد ماه به مدت 3 روز در رامسر برگزار خواهد شد

Check Also

برگزاری رالی تور گردشگری تهران- شمال

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی با همکاری انجمن موتورسواری و اتومبیل‌رانی ورزش کارگری، رالی تور تفریحی، …