سلطانی‌فر از بافت تاریخی و مسجد جامع نراق بازدید کرد

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با همراهی محمدحسین مقیمی استاندار مرکزی، معاونین استاندار، حجه‌الاسلام سلیمی نماینده محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی و معاونین سازمان میراث فرهنگی از بافت تاریخی و مسجد جامع تاریخی نراق بازدید کرد.

به گزارش ایرانگرد نیوز مسعود سلطانی‌فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ادامه سفرهای استانی خود، امروز جمعه ۱۱ مهرماه پس از حضور در مراسم رونمایی از لوح ثبت جهانی آیین قالیشویان مشهد اردهال به سمت استان مرکزی حرکت کرد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی با توقف در شهرستان نراق با همراهی محمدحسین مقیمی استاندار مرکزی، معاونین استاندار، حجه الاسلام سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی و معاونین سازمان میراث فرهنگی از بافت تاریخی، مسجد جامع، آب انبار تاریخی و موزه مردم شناسی نراق بازدید کرد.

معاون رئیس جمهور همچنین با حضور در محل جشنواره جوزغند از نزدیک مراحل ساخت این محصول را که گرانترین سوغات محلی کشورمان است را مورد بازدید قرار داد.

همچنین در نشست کوتاهی که با حضور سلطانی‌فر رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با فرماندار و اعضای شورای شهر نراق برگزار شد، مسائل و موضوعات مربوط به بافت تاریخی این شهرستان  مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …