ستاد هماهنگی خدمات سفر ازراه اندازی سامانه اطلاعات گردشگری و پاسخگویی۲۴ ساعته به شکایات و درخواست های مسافران نوروزی خبر داد.
به گزارش ایرنگرد نیوز در اطلاعیه شماره چهار ستاد مرکزی هماهنگی خدمات که امروز ۲۵ اسفند منتشر شده، آمده است:
اطلاعات موردنیاز مسافران قبل از سفر، حین سفر و بعد از سفر، سامانه ۰۹۶۲۹ اقدام به این امر مینماید.
مسافران و گردشگران میتوانند بهصورت ۲۴ساعته کلیه دانستنیهای مورد نیاز سفر خود را تأمین و همچنین به ارائه و ثبت شکایات خود در این سامانه اقدام نمایند.
این اطلاعات، جاذبههای مختلف گردشگری، وضعیت راهها و جادهها، هواشناسی، اماکن اقامتی، موزهها و فرهنگسراها، اماکن پذیرایی، امداد خودرو، دفاتر خدماتمسافرتی، صدور اسناد، بانکها، بیمارستانها، درمانگاهها، داروخانهها، فرودگاهها، ایستگاههای راهآهن، مجتمعهای خدماتی و رفاهی، پمپبنزینها و گازها، مراکز فروش صنایعدستی، جشنوارههای فرهنگی را شامل می شود.