مردم “ایران ایران” را با رویگری خواندند/ وعده اجرای کنسرت در روستاهای دورافتاده

به گزارش ایرانگرد نیوز، در ابتدای کنسرت که با نیم ساعت تاخیر آغاز شد رضا رویگری بدون هیچ صحبتی با تماشاگران و در حالی که مخاطبان همچنان در حال تردد در سالن اجرا بودند قطعه “قاصدک” با شعری از یغما گلرویی و ملودی عماد توحیدی را اجرا کرد.

 

همزمان با اجرای این قطعه، عکس‌هایی از تهران قدیم و جوانی رویگری از پرده سینمایی روی صحنه برای علاقه‌مندان پخش می‌شد.

 

 

رویگری بعد از پایان این قطعه گفت: من برای برگزاری اولین کنسرت خودم در ایران به پشتیبانی شما به شدت احتیاج داشتم و از شما صمیمانه قدردانی می کنم که امشب به این کنسرت آمدید. من سالها آرزو داشتم بعد از اجرای چند برنامه در خارج از کشور برای مردم خودم بخوانم و امشب خیلی خوشحالم که این آرزوی من محقق شد. البته قصد دارم در ماههای آینده به عشق این آب و خاک در روستاهای دور افتاده هم کنسرت برگزار کنم.

 

 

صدای من بعد از 15 سال امشب گرفت

 

“زندگی” با شعری از زهرا کلاته و ملودی حمید عسگری دومین قطعه ای بود که رویگری در این کنسرت آن را اجرا کرد.

 

رویگری بعد از اجرای این قطعه گفت: نمی‌دانم چطور بعد از 15 سال صدای من امشب گرفته است به همین خاطر از همه شما عزیزانی که صدای من را می شنوید عذرخواهی می کنم. باور کنید که دست خودم نبود.

 

این خواننده و بازیگر کشورمان در ادامه کنسرت یک نوبته خود قطعه “بغض” با ترانه ای از زهرا کلاته و ملودی حمید عسگری را برای مخاطبان اجرا کرد و گفت: زنده یاد عسل بدیعی این آهنگ را خیلی دوست داشت و همیشه با شنیدن این آهنگ بارها می خواست که آن را گوش کند. به همین خاطر امشب این آهنگ را به روح پرفتوح زنده یاد بدیعی تقدیم می کنم و امیدوارم انرژی مثبت شما امشب به من کمک زیادی کند.

 

 

شیرین و فرهاد خوشحال می شوند

 

وی بعد از اجرای قطعه “هنوز” با ترانه یغما گلرویی با ملودی عماد توحیدی در حالیکه تماشاگران انتهای سالن از وی خواستار اجرای ترانه های “غوغا” و “ایران ایران” بودند قطعه ریتمیک “شیرین و فرهاد” با ترانه حامد اسدی و ملودی مهدی یغمایی را برای مخاطبان اجرا کرد. این قطعه به دلیل حال و هوای متفاوت و شادی که نسبت به قطعه های قبلی داشت به شدت با استقبال تماشاگران مواجه شد به طوریکه رویگری در انتهای کنسرت یکبار دیگر آن را اجرا کرد. البته تکنوازی پرکاشن بردیا یادگاری از نکات قابل توجه اجرای این قطعه بود.

 

رویگری قبل از اجرای قطعه “صحنه” با ترانه امین بامشاد و ملودی حمید عسگری خطاب به تماشاگران حاضر در سالن گفت: این قطعه درد دل کسانی است که روی صحنه های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی می آیند. آنها می دانند که در این صحنه های چه اتفاقات تلخ و شیرینی می افتد بنابراین این قطعه را برای آنها می خوانم و امیدوارم شما هم لذت ببرید.

 

 

من زن ذلیل نیستم اما…

 

این خواننده بعد از اجرای این قطعه در حالیکه در طول کنسرت اشاره ای به نام آهنگسازان قطعه های اجرا شده نمی کرد، ترانه “سفر بخیر” با شعری از مریم اسدی و ملودی مهدی یغمایی را برای مخاطبان اجرا کرد.

 

وی قبل از اجرای این قطعه خاطرنشان کرد: یک زمان فکر نکنید که من مرد زن ذلیلی هستم اما دوست دارم اینجا ارادت ویژه خود را به همسرم اعلام کنم از این جهت قطعه “سفر بخیر” را با خاطر همسرم می خوانم و امیدوارم او را خوشحال کرده باشم.

 

 

بالاخره کاسه صبر رویگری لبریز شد

 

بر اساس ایرانگرد نیوز، بعد از اجرای قطعه “سفر بخیر” تماشاگران همچون ابتدای کنسرت از رویگری تقاضای اجرای قطعه های “غوغا” و “ایران ایران ” را کردند که با وجودی که به نظر می آمد رویگری میلی به اجرای این قطعات به ویژه “غوغا” ندارد به یکباره و در حالیکه گروه نوازندگان آمادگی اجرای این قطعه را نداشتند قطعه “ایران ایران” را برای تماشاگران در مدت زمانی کوتاه اجرا کرد. البته همخوانی تماشاگران با خوانش رویگری در این قطعه به ویژه در بخش “الله الله الله لا اله الا الله” از نکات قابل توجه اجرای این ترانه بود.

 

رویگری بعد از اجرای این قطعه در پاسخ به مخاطبانی که از وی درخواست اجرای ترانه “غوغا” را کرده بودند گفت: دوستان بدانید چون ترانه “غوغا” 12 سال پیش سروده شده ما اجازه اجرای این قطعه را نداریم.

 

اجرای قطعه “کازابلانکا” با ترانه ای از یغما گلرویی و ملودی رضا رویگری قطعه دیگر این کنسرت بود که این قطعه به دلیل فضا و مفهومی که به روحیات رویگری به عنوان یک بازیگر نزدیک بود با کیفیت بهتری نسبت به  قطعه های قبلی اجرا شد. از سویی دیگر شوخی های رویگری با تماشاگران قبل و بعد از اجرای این قطعه از نکات قابل توجه دیگر اجرای این قطعه بود.

 

 

وقتی رهبر ارکستر در جای خواننده قرار می گیرد

 

قبل از اجرای دو ترانه پایانی آلبوم جدید رضا رویگری، این خواننده بازیگر در اقدامی عجیب و خلاف معمول برگزاری کنسرت های پاپ که خواننده گروه را معرفی می کند از محسن افشار خواست تا گروه  نوازندگان را به تماشاگران معرفی کند.

 

محسن افشار رهبر ارکستر و نوازنده درام هم بعد از صحبت‌های رویگری گفت: امشب بنا به شرایطی که وجود دارد من باید گروه نوازندگان را خدمت شما معرفی کنم و امیدوارم هنرنمایی دوستان من در این اجرا شب خوبی را برایتان رقم زده باشد.

 

 

رویگری بعد از بخش معرفی گروه نوازندگان ترانه “زیبایی” با شعری از زهرا عاملی و ملودی پوریا حیدری را اجرا کرد.

 

وی قبل از اجرای این قطعه گفت: این تراک را می خوانم به افتخار بانوان باشرف، نجیب و با وفای ایرانی که امیدوارم همواره روزگار پرنشاط و خوبی را در کنار خانواده خود داشته باشند.

 

 

“دوران ما”، مختار نامه و خداحافظ تا برنامه بعدی

 

قطعه “دوران ما” با ترانه ای از علی بحرینی و ملودی رضا رویگری آخرین قطعه ای بود که رویگری در بخش پایانی کنسرت خود آن را برای تماشاگران اجرا کرد. پخش تصاویری از حضور رویگری در مجموعه تلویزیونی “مختارنامه” در پرده سینمایی صحنه حین اجرای این قطعه از نکات برجسته این قطعه بود.

 

وی بعد از اجرای این ترانه گفت: ما که غیر از اینها چیز دیگری نمی توانیم بخوانیم اما از شما می خواهم هرکدام از این ترانه ها را که دوست دارید اعلام کنید که برایتان بخوانم.

 

 

رویگری در بخش پایانی کنسرت که توسط موسسه فرهنگی شیدای عشق برگزار شد به دلیل درخواست تماشاگران قطعه “شیرین و فرهاد” را دوباره اجرا کرد.

 

بهداد سلیمی، امید زندگانی، علیرضا روزگار، رضا بنفشه خواه، رضا توکلی، رضا صنعتگر، امیر نوری، پندار اکبری، دانیال عبادی، سیاوش خیرایی، یاحا کاشانی، مینا نوروزی از مهمانان ویژه کنسرت رضا رویگری بودند.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …