راعی: فیلم‌فارسی گاهی نتیجه مخاطب‌محور اندیشیدن فیلمساز است

مجتبی راعی کارگردان این فیلم گفت: منتظر برخورد مردم با فیلم هستم.البته این به آن معنا نیست که فیلم را برای مخاطب عام ساخته باشم. تلاش کرده ام که فیلم خوبی بسازم و این مهمترین موضوع است.

 

کارگردان «تولد یک پروانه» گفت:گاهی مواقع فیلمساز اگر بخواهد به مخاطب محور بودن فیلم فکر کند باید فیلم‌فارسی بسازد و من نمی خواهم بگوییم هر فیلمی که دلمان بخواهد بسازیم بلکه باید فیلم خوب بسازیم.

 

راعی تصریح کرد:خیلی اهمیت دارد برای فیلمی که می سازیم گاهی چند برابر هزینه کنیم تا ماندگار می شود چرا که سینما به این فیلم‌ها نیاز دارد.

 

وی در پایان گفت:امیدوارم فیلم را به خوبی ببینیم و من منتظر تماشاچیان و مخاطبان هستم تا ببینم در بارخورد با فیلم چگونه ارتباط برقرار خواهند کرد.

 

 

 

«ترنج» سه گانه‌ای از ساخته‌های مجتبی راعی پس از فیلم‌های «تولد یک پروانه» و «سفر به هیدالو» و داستان احمد استادکار و طراح فرش است که دلالی به نام یعقوب با او دشمن است؛ موقعی که ایادی یعقوب می خواهند دار قالی را بشکنند همسر او را ناخواسته به قتل می رسانند. احمد در پی انتقام برمی آید، اما عوامل یعقوب انگشتان دست او را می شکنند. سالها می گذرد و دختر احمد که در کارگاه های تاریک و نمور قالی بافی کار می کند به پادرد مزمن دچار می شود و …

 

طبق برنامه‌ریزی انجام شده فیلم سینمایی«ترنج» قرار بود از ، اول آبان ماه همزمان با عید سعید غدیر خم اکران شود اما چون قرارداد فیلم «دربند» در گروه سینمایی آزادی به پایان نرسیده است «ترنج» با سه هفته تاخیر روی پرده خواهد رفت.

 

 

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …