حال بهرام شفیع رو به بهبودست/ احتمال انتقال به بخش عمومی تا بعدازظهر


یکی از مسئولان بخش ICU بیمارستان خاتم‌الانبیاء‌ در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد وضعیت عمومی بهرام شفیع مجری قدیمی برنامه‌های ورزشی گفت: دو روز پیش وی دچار عارضه سکته قلبی شده بود که به این بیمارستان منتقل شد.


وی افزود: وضعیت  آقای شفیع بعد از دو روز که تحت مراقبت بود، امروز بهتر شده و احتمالا تا عصر به بخش عمومی منتقل خواهد شد.


پزشكان با بررسي وضعيت بهرام شفيع به او اعلام كردند كه سه روز بايد تحت مراقبت باشد به همين علت اين هفته برنامه “ورزش و مردم” در غياب بهرام شفيع با اجراي محمد حق شناس روي آنتن خواهد رفت.


شفیع تقریبا قدیمی‌ترین مجری برنامه‌های ورزشی سیمای جمهوری اسلامی است که هر هفته با برنامه “ورزش و مردم” روی آنتن شبکه اول سیما می‌رود.


علی پروین، محمد رویانیان، امیر قلعه‌نویی، یحیی گل‌محمدی، افشین پیروانی و سایر پیشکسوتان در گفتگو با فرزند شفیع حال وی را جویا شده‌اند و بعد از ظهر دیروز نیز عادل فردوسی‌پور مجری و تهیه‌کننده برنامه 90 به ملاقات شفیع رفت و برای او آرزوی سلامتی کرد. شفیع نیز از کلیه اهالی رسانه، پیشکسوتان، تقدیر و تشکر کرد.


بهرام شفیع در سال ۱۳۳۵ در محلۀ پامنار تهران به دنیا آمد. پدر وی کارمند وزارت اقتصاد و دارایی است. دوران ابتدایی را به مدرسۀ برزویه رفت و دوران متوسطه را در دبیرستان علوی تهران گذراند.


وی دارای مدرک کارشناسی علوم سیاسی از دانشگاه تهران و مدرک دورۀ ارشد تهیه‌کنندگی و گزارشگری از اتحادیه رادیو تلویزیونی آسیا و اقیانوسیه (ABU) است. وی از زمان جوانی به گزارشگری علاقه داشت و در دبیرستان و دانشگاه علاوه بر بازی فوتبال به گزارشگری نیز می‌پرداخت و در دوران جوانی بازیکن تیم فوتبال قصر یخ تهران بود.


پس از انقلاب همکاری خود را با سازمان صدا و سیما آغاز کرد و با شرکت در آزمون صدا و سیما در سال ۱۳۶۱ به استخدام رسمی این سازمان درآمد. وی جزو نخستین نسل برنامه‌سازان ورزشی بعد از انقلاب در تلویزیون است.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …