رد خبر حضور روحانی در جشنواره مقاومت/ هنوز صحبتی نداشته‌ایم


محمدگلریز در گفتگو با خبرنگار مهر درباره خبر برخی رسانه‌ها درباره اجرای شهرداد روحانی در جشنواره موسیقی مقاومت اینگونه توضیح داد: اخیرا تعدادی از خبرنگاران با من تماس می‌گیرند و در مورد حضور شهرداد روحانی برای اجرای برنامه ای در جشنواره موسیقی مقاومت سئوال می کنند که باید بگویم تا این لحظه هیچ گونه تماسی از سوی دبیرخانه و دبیر اجرایی جشنواره و مدیر دفتر موسیقی درباره حضور آقای روحانی در جشنواره نشده است و من هیچ اطلاعی در این زمینه ندارم.


وی ادامه داد: جلسات شورای سیاستگذاری جشنواره موسیقی مقاومت معمولا یکشنبه‌های هر هفته برگزار می شود و از هفته گذشته تاکنون پیرامون این موضوع هیچ‌گونه تماسی مبنی بر حضور شهداد روحانی با من برقرار نشده است. حتی اگر قرار بود احتمالی هم برای این قضیه وجود داشته باشد حتما من را در جریان امر قرار می دادند که تاکنون این موضوع اتفاق نیفتاده است.


گلریز در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره تمایل شخصی وی برای حضور روحانی در جشنواره گفت: فقط من نیستم که برای حضور بزرگان موسیقی در جشنواره تصمیم می‌گیرم بلکه اعضای شورای سیاستگذاری که من هم یکی از آنها هستم پیرامون حضور چنین افرادی اظهار نظر می کنند و پیشنهادهایی را هم درباره انتخاب افراد ارائه می‌دهند.


براساس این گزارش منابع غیر رسمی طی روزهای گذشته به بهانه سفر شهرداد روحانی به ایران اعلام کرده بودند که این سفر برای حضور این آهنگساز در جشنواره موسیقی مقاومت برای اجرای برنامه انجام گرفته است.


شهرداد روحانی هم که تاکنون پیرامون این خبر اظهار نظری کرده در حاشیه ضیافت افطاری اتحادیه ویدئورسانه فقط به ذکر این مطلب بسنده کرده که به قصد اجرای سوئیت سمفونی خلیج فارس به تهران سفر کرده است.


وی با اعلام این خبر در گفتگو با یک سایت خبری موسیقایی ادامه داده است: هنوز جزییات اجرا و زمان و مکان برنامه و همچنین نام ارکستر مشخص نیست.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …