روزی 15 ساعت کار برای “بوی باران”/ اینجا زن‌ها اندازه مردان پررنگند


مونا فرجاد بازیگر نقش “رها” رزیدنت جراحی قلب در “بوی باران” درباره حضور در این سریال ویژه شب‌های قدر به خبرنگار مهر گفت: در قسمت اول مردی به عنوان بیمار وارد بیمارستان ما می‌شود. او دچار فراموشی است. از طریق مادر دوستم می‌فهمیم که این آقا همرزم پدر مفقودالاثر دوستم است. بنابراین ما می‌رویم که هم نشانه‌هایی از پدر او پیدا کنیم و هم گذشته آن مرد را بیابیم.


وی در این باره که آیا در این سریال هم نقش زنی فعال در اجتماع شبیه کاراکترش در “ساختمان پزشکان” را ایفا می‌کند، اظهار کرد: بله. زن‌های این داستان پررنگ هستند برخلاف سریال‌هایی که اکثرا مردها در آن پررنگ حضور دارند، زن‌ها در “بوی باران”‌ جایگاه خاص خود را دارند و همپای مردها دیده می‌شوند. این پایه اصلی فیلمنامه بود و همین قوت فیلمنامه بود که بسیار از دوستان بازیگر را به بازی در آن ترغیب کرد.



این بازیگر یادآور شد: امیدوارم پس از تدوین هم شاهد نتیجه خوبی باشیم. اینجا برخلاف “ساختمان پزشکان” که یک کار آپارتمانی ساده بود و صرفا مشکل سرما را داشتیم، با مسائل گوناگونی روبرو هستیم. برای مثال زمانی لوکیشن ما در محمدشهر بود و من به شخصه روزی سه ساعت در راه بودم و این به غیر از آفیش 12 ساعته‌ای بود که در صحنه بازی داشتم.


فرجاد تأکید کرد: در این صورت دیگر چه انرژی برای کار باقی می‌ماند. شهرک دفاع مقدس هم گرمای طاقت فرسایی داشت که تحمل آن دشوار بود. با این حال امیدوارم نتیجه کار روی آنتن خستگی را از تن ما بیرون کند.


“بوی باران” به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حسین تبریزی در 6 قسمت برای پخش در شب‌های قدر از شبکه دو سیما تولید شده است.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …