قشقایی صاحب سالن انتظار می‌شود/ راه‌اندازی سایت گیشه تئاترشهر با امکانات جدید


به گزارش ایرانگرد نیوز، با توجه به محدودیت های سایت گیشه مجموعه تئاتر شهر و ضرورت ارتقا سیستم و به منظور سهولت در تهیه بلیت نمایش های این مجموعه بهینه سازی این سایت در دستور کار روابط عمومی مجموعه قرار گرفت که سایت جدید با امکانات لازم از جمله انتخاب صندلی در تالارهای مختلف تا اول شهریور ماه به بهره برداری خواهد رسید.


با توجه به ارتقا و بهینه سازی سایت” گیشه تئاتر” سایت تئاتر نت به صورت موقت خدمات یاد شده را ارائه خواهد داد. بدیهی است با آغاز به کار سایت گیشه مجموعه تئاتر شهر از اول شهریور، خدمات فروش اینترنتی بلیت فقط از طریق این سایت میسر خواهد بود.              


تماشاخانه قشقایی صاحب سالن انتظار می شود


سالن انتظار تماشاخانه قشقایی همزمان با آغاز اجرای نمایش “پوتین های عمو بابا” به نویسندگی و کارگردانی شهرام کرمی با حضور مدیر کل هنرهای نمایشی افتتاح خواهد شد. محل در نظر گرفته شده برای سالن انتظار تماشاخانه قشقایی پلاتوی شماره 3 مجموعه تئاترشهر است که همزمان تماشاگران کارگاه نمایش نیز می‌توانند از این محیط به عنوان سالن انتظار استفاده کنند.


افتتاح سالن انتظار تماشاخانه قشقایی در راستای طرح تکریم تماشاگر بوده و محیط در نظر گرفته شده برای این منظور همانند سالن انتظار دیگر تماشاخانه‌های مجموعه تئاترشهر است. سالن انتظار تماشاخانه قشقایی دوشنبه ساعت 18 و با حضور مدیر کل هنرهای نمایشی و جمعی از هنرمندان همزمان با آغاز اولین اجرای نمایش “پوتین های عمو بابا” به نویسندگی و کارگردانی شهرام کرمی افتتاح خواهد شد.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …