“آقا مدیر” صاحب موسیقی شد/ پخش در روز عید فطر


مهدی قریشی که به همراه مجید عباسی تهیه‌کنندگی این تله‌فیلم را برعهده دارد درباره موسیقی “آقا مدیر” به خبرنگار مهر گفت: موزیک تیتراژ و متن فیلم را حمیدرضا صدری سازنده موسیقی “عشق گمشده” و “اولین شب آرامش” ساخته و یاسر شیرازی هم ترانه آن را خوانده است.


وی افزود: ترانه‌ای که در تیتراژ پایانی کار خوانده می‌شود، سروده طهمورث پورشیرمحمد به نام “عشق به زادگاه” است که با این بیت شروع می‌شود: باید برگردم از این راه بن‌بست/ که خوشبختی کنار تو همین جاست/ برای تنهایی روزهای رفته/ تو بودی تکیه‌گاه امن بودن.


قریشی یادآور شد: این ترانه تاکنون در فیلمی استفاده نشده و برای اولین بار است که در فیلم ما پخش می‌شود.



مهران رجبی، امیر غفارمنش، اشکان اشتیاق، عباس جمشیدی، مهران رنجبر، میثاق جمشیدی، حلیمه سعیدی و نسیم افشار بازیگران “آقا مدیر” هستند.



داستان این فیلم درباره احمد یاوری نماینده‌ای از نسل گذشته است که به سفارش دوست گرمابه و گلستان اسماعیل فتوحی وارد خانه پوریا پسر اسماعیل می‌شود. خانه‌ای آشفته با جوانانی با گره‌های کور در زندگی شخصی. یاوری که همه او را با نام آقا مدیر می‌شناسند به کمک فتوحی سعی در رفع مشکلات جوانان دارد هر چند در این راه مقاومت بچه‌ها که به زندگی بی نظم خود عادت کرده‌اند قصه را دچار افت و خیزهایی می‌کند.



نویسندگان “آقا مدیر” زهرا خمسه و سید وحید حسینی، ناظر کیفی شایسته شوشتریان، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز پرنیا کاظمی پور، منشی صحنه آزاده جهانبخش، تصویربردار فرشید رسولی، تدوین کامران جاهدی، صدابردار ناصر انتظاری، طراح صحنه و لباس محسن غلامی، طراح چهره پردازی اشکان عسگری، مدیر تولید سعید صالحی، تدارکات شهداد ضرقامی، دستیار تهیه زهرا آبشاری و عکاس مهسا طیب طاهر است.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …