مشکلات ازدواج موقت در”دردسر عاشقی”/ “دل بی‌قرار” پس از محرم می‌آید


محمدپور در این‌باره به خبرنگار مهر گفت: برای دریافت پروانه ساخت فیلم سینمایی “دردسر عاشقی” درخواست داده‌ایم که امیدوارم تا هفته آینده این مجوز را دریافت کنیم. نویسنده این فیلم سینمایی خودم هستم و تهیه‌کنندگی آن بر عهده حسن دلخواه است. تا امروز حضور محمدصادق آذین به عنوان مدیر تولید و حسن پویا به عنوان مدیر فیلمبرداری مشخص شده است و بقیه عوامل بعد از دریافت پروانه ساخت انتخاب خواهند شد.


وی افزود: این فیلم سینمایی مضمونی کمدی دارد و درباره موضوع ازدواج موقت است. مهرماه پیش‌تولید نهایی فیلم آغاز خواهد شد. همچنین قرار است فیلم “دل بی‌قرار” که در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد هم بعد از ماه محرم اکران شود. هنوز مشخص نیست که این فیلم در چه گروه سینمایی اکران خواهد شد.


این فیلمنامه‌نویس و کارگردان در پایان متذکر شد: فیلم سینمایی “زبان مادری” به تازگی در شهرستان ها نیز اکران شده است. تا امروز فروش فیلم در شهرستان ها نسبت به تهران بسیار بهتر بوده است. متاسفانه این فیلم در تهران اکران محدودی داشت و در زمان نامناسبی هم نمایش داده شد بنابراین نتوانست تماشاگر زیادی جذب کند. امیدوارم “دل بی‌قرار” بتواند مخاطبان خودش را پیدا کند.


کوروش تهامی، شهره قمر، نازنین فراهانی، سارا خویینی‌ها، فرهاد جم و جهانبخش سلطانی نقش‌های محوری فیلم “دل بی‌قرار” را برعهده دارند. این فیلم داستان خواهر و برادری به نام معصومه و علی است که بر اثر وقوع زلزله رودبار یکدیگر را گم می‌کنند و دست تقدیر برای آنها وقایع ناخواسته‌ای را رقم می‌زند.


 


 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …