تونی جا بازیگر “سریع و خشمگین 7” شد


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، تونی جا بازیگر فیلم‌های اکشن تایوانی است که بیشتر به خاطر فیلم “اونگ باک” شناخته می‌شود.


فیلم “سریع و خشمگین 7” تا اینجا جیسون استاتهام را در نقش منفی دارد. او به یاران همیشگی این مجموعه فیلم‌ها یعنی وین دیزل و پل واکر می پیوندد. راندا راوزی نیز در حال مذاکره برای ایفای نقشی کوتاه در این فیلم است.


فیلمنامه فیلم هنوز در حال کامل شدن توسط کریس مورگان است و جزییات زیادی درباره نقش تونی جا در این فیلم اکشن بین‌المللی منتشر نشده است.


تونی جا بدلکاری بود که تبدیل به بازیگر شد و در جوانی شغل رام کردن فیل‌ها را بر عهده داشت. او فیلم های هنرهای رزمی نگاه می کرد و تصمیم گرفت مانند قهرمان‌هایی مثل جکی چان و جت لی مشهور شود. او سه فیلم ساخت که تبدیل به پرفروش‌های جهانی شدند و موجب شدند تا او به عنوان سمبل غرور کشورش شناخته شود. فیلم “سریع و خشمگین 7” اولین فیلم انگلیسی زبان و اولین فیلم ساخته شده این بازیگر در یک استودیوی بزرگ بین‌المللی است.


“جا” درباره این فیلم‌ گفت: من همیشه طرفدار مجموعه “سریع و خشمگین” بوده ام. فضای فیلم‌ها سریع و جالب هستند و بینندگان را مشغول نگه می دارند. همچنین مخلوطی از طنز و اکشن نیز در فیلم ها وجود دارد که من خیلی خوشم می‌آید. فیلمی از این بهتر برای اولین پروژه استودیوی آمریکایی ام وجود نداشت.


جیمز وان که به تازگی فیلم “افسون کردن” را با موفقیت ساخته بود کارگردانی فیلم “سریع و خشمگین 7” را بر عهده خواهد داشت و کار فیلمبرداری را با سرعت در ماه سپتامبر آغاز خواهد کرد تا بتواند فیلم را در ماه جولای 2014 به پرده‌های سینما برساند.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …