انجمن سینمای جوانان ایران 112 فیلم کوتاه می سازد

به گزارش ایرانگرد نیوز، 112 اثر حرفه ای و حمایتی در حوزه فیلم کوتاه از ابتدای خرداد تا پایان مردادماه سال جاری با اختصاص بودجه مستقل به تولیدات دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران وارد مرحله تولید شده است. دفاتر سنندج، یاسوج، تهران، اردبیل، كرمان، زنجان، ملایر، رودبار، كاشان، ساری، بیرجند، بوشهر، قزوین، كرمانشاه، مشهد، سبزوار، قم، اصفهان، لاهیجان، خرم آباد، بروجرد، اهواز، شیراز، چالوس، تویسركان، یزد، همدان، خمینی شهر، تربت حیدریه و  كرج 30 دفتر انجمن هستند كه تولید یک تا 11 فیلم كوتاه را كلید زده و تا پایان تابستان آثار را برای نمایش آماده می کنند.
حمایت از این آثار در پی اعلام مدیرعامل انجمن مبنی بر واگذاری بودجه مستقل تولید برای ساخت فیلمهای حرفه ای و آماتور در دفاتر انجمن صورت گرفته كه پس از بهار سال جاری در تابستان وارد فاز دوم حمایت شده است.
همچنین كارگاه آموزشی مستدسازی در دفتر تهران انجمن سینمای جوانان ایران نیز از 5 تا 7 مردادماه با حضور مهرداد اسكویی مستند ساز سینمای ایران در محل دفتر انجمن سینمای جوانان ایران دفتر تهران برگزار شد.
در اولین روز این كارگاه كه با حضور 25 نفر از فارغ التحصیلان دوره های فیلمسازی انجمن همراه بود، محمد غفوری به موضوع روش تحقیق، مساله یابی و نتیجه گیری در مستند پرداخت و در روز دوم و سوم مباحث مقدماتی فیلمسازی مستند توسط مهرداد اسكویی ارایه شد.
این كارگاه در ادامه سیاست برگزاری كارگاه های آموزشی تكمیلی در سراسر كشور برای هنرجویان و فارغ التحصیلان فیلمسازی برنامه ریزی و اجرا شد.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …