توافقی برای تشكيل كميته هفت نفره درباره خانه سینما نداشتیم


به گزارش خبرگزاری مهر، در این اطلاعیه آمده است: “همان طور كه دكتر حجت الله ايوبي در نشست خبري صبح پنج شنبه 21 شهريور و نيز در جريان ديدارهاي جداگانه با طيف هاي مختلف سينمايي بر عزم جدي نظام جمهوري اسلامي ايران مبني بر بازگشايي خانه سينما، از سرگيري مجدد فعاليت هاي صنفي، برگزاري مجمع عمومي و نيز انجام مصوبات لازم تاكيد كرد، بار ديگر بر پايبندي به رويه‌هاي اعلام شده پيشين تاكيد دوباره دارد.


همچنین ضمن تشكر از همراهي و همدلي خانواده ارجمند سينماي ايران و حضور نشاط انگيز آن ها در آیين بازگشايي خانه سينما و جشن روز ملي سينما به اطلاع مي رساند همان موارد پيش گفته براساس مصوبات قانوني پيگيري و اجرا خواهد شد؛ بنابراين هر آنچه غير از اين از سوي هر فرد يا تشكلي مغاير با آنچه شفاف اعلام شده از جمله توافق بر تشكيل كميته اي هفت نفره، مورد نظر اين سازمان نبوده و اظهار نظري نادرست تلقي مي شود. بديهي است كه اين اظهارات ناشي از رعايت نكردن امانت است.”


طی چند روز گذشته پس از بازگشایی خانه سینما طیف موسوم به خانه سینمای ایرانیان اظهارنظرهای متفاوتی درباره دیدار با رئیس سازمان سینمایی در قالب گفتگو با رسانه ها مطرح کردند. برخی از این اظهارنظرها مبنی بر این بود که قرارست هیاتی 7 نفره ناظر بر مجمع عمومی خانه سینما باشد.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …