سریال “همه بچه های ما” تصویری از رنج کودکان کار است

مارال فرجاد بازیگر نقش اکرم در مجموعه تلویزیونی “همه بچه‌های ما” در این‌باره به خبرنگار مهر گفت: اکرم تصویری از زنان مظلوم جامعه امروز است، زنی که در ازدواج دوم همسرش وادارش می‌کند کودک خود را سر راه بگذارد. این سریال به خوبی دغدغه‌های مادری را که با وجود عشق به فرزند از توان لازم برای حمایت از او برخوردار نیست، به تصویر می‌کشد.

 

 
وی با اعلام اینکه پیش از این در سریال “حجربن عدی” و تئاتر “کمپیرک جادو” با تاجبخش فنائیان همکاری داشته است، افزود: فنائیان کارگردان نخستین بازی حرفه‌ای من بود. کار کردن با این استاد دانشگاه بسیار لذت‌بخش است چراکه او به دلیل تعامل مناسب خود با دانشجویان و تجربه‌های حرفه‌ای ارزشمند در کارش هم فضای کاملا آکادمیک ایجاد می‌کند. در حقیقت بازی در سریال‌های او به منزله حضور داشتن در کلاس درس کارگردانی است که نمونه‌اش را فقط در کتاب‌ها مشاهده کردیم.

 
این بازیگر یادآور شد: تصور می‌کنم این اثر بتواند انتظار مردم را تامین کند، چرا که به بچه‌های کار می‌پردازد؛ مقوله‌ای که ما هر روز با آن سر و کار داریم و از دغدغه‌های اصلی جامعه امروز و مردم ما است. بچه‌هایی که در سنین کم کار می‌کنند و مورد سوء استفاده قرار می‌گیرند.

 

 
فرجاد تصریح کرد: این سریال به خوبی تعارض‌های جامعه امروز را به رخ می‌کشد، خانواده ثروتمندی که از داشتن بچه محرومند و کودکان نیازمندی که بدون سر پناه و داشتن فضای امن زندگی در جامعه بزرگ می‌شوند و آینده نامشخصی دارند.

 
بازیگر نقش اکرم گفت: فنائیان به خوبی بین این دو موضوع مهم تعامل برقرار کرده و نشان داده می‌توان به راهکارهایی رسید که در زندگی ما تعادل ایجاد می‌کند.

 

 
“همه بچه‌های ما” در 25 قسمت 40 دقیقه‌ای به موضوع بچه‌های کار، بی سرپرست و بد سرپرست و همچنین کودکانی که در معرض آسیب هستند، می‌پردازد. پخش این سریال از شنبه 13 مهر در شبکه دو سیما آغاز می‌شود.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …