رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی؛ پژوهشگاه در مدیریت امر پژوهش سازمان میراث فرهنگی نقش موثری دارد

سیدمحمد بهشتی در مراسم تکریم و معارفه رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی گفت: پژوهشگاه میراث فرهنگی نقش مهمی در مدیریت امر پژوهش در سازمان میراث فرهنگی دارد.

به گزارش ایرانگرد نیوز سیدمحمد بهشتی گفت: اوایل کار دولت تدبیر و امید، سازمان میراث فرهنگی را به بیمار تصادفی تشبیه می‌کردیم که حال وخیمی داشت، امروز باید پژوهشگاه را به بخشی از بدن آن بیمار تصادفی  تشبیه کنیم که قابل تشخیص و شناسایی نیست.

وی با اشاره به اینکه بنا بر وضعیت پژوهشگاه تا مدتی نباید توقع شرایط طبیعی از پژوهشگاه داشت، یادآور شد: من از زمان ورودم به سازمان میراث فرهنگی در ششم شهریور سال 1376، هیچ زمانی نبوده که فکر کنم از سازمان خارج شده‌ام، البته در مواقعی مورد غضب قرار گرفتم اما همیشه در کنار این سازمان بوده‌ام.

رئیس جدید پژوهشگاه میراث فرهنگی ادامه داد: در صورتی که محذورات قانونی نبود، ترجیح ما این بود که آقای گلشن در سمت خود باقی بماند، من در شرایط کنونی این پست را پذیرفتم چراکه فکر کردم می‌توانم کمکی برای این بخش از سازمان باشم.
بهشتی با بیان اینکه  مهم‌ترین مشکل پژوهشگاه نبودن امکان فعالیت و پژوهش است تصریح کرد: پژوهشگاه مشکل اضافه‌کاری و فضا ندارد، بلکه مشکل این است که ما نمی‌توانیم کار کنیم و برای حل این مشکل همه باید تلاش کنند.

وی یادآور شد: برای گذراندن دوران تلخ و رسیدن به شرایط مناسب پژوهشگاه همه باید کمک کنند.

رئیس پژهشگاه میراث فرهنگی با اشاره به اینکه این مجموعه باید نقش و وظایف خود را به درستی ایفا کند، یادآور شد: پژوهشگاه میراث فرهنگی در مدیریت امر پژوهش نقش مهمی دارد و باید از تمامی ظرفیتها در این راستا استفاده کرد.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …