قبل از سفر از امکانات و خدمات استانها مطلع شوید

اطلاعیه ستاد هماهنگی خدمات سفر ویژه تعطیلات پایان ماه مبارک رمضان با تاکید بر اطلاع مسافرین از امکانات و خدمات استانها، صادر شد.
به گزارش ایرانگرد نیوز ستاد هماهنگی خدمات سفر براساس وظایفی که در خصوص مدیریت، هماهنگی و اطلاع رسانی خدمات مربوط به سفر و گردشگری در مناسبتها و تعطیلات ملی و مذهبی بر عهده دارد، اطلاعیه ویژه ای را به مناسبت تعطیلات پایان ماه مبارک رمضان صادر کرد.
در این اطلاعیه آمده است که به منظور استفاده بهینه هموطنان عزیز از فرصت تعطیلات پایان ماه مبارک رمضان، دستورالعمل‌های لازم در چارچوب طرح تابستانه سال ۹۴، به ستادهای اجرایی خدمات سفر تمامی استانهای کشور ابلاغ شده است.
در این اطلاعیه تاکید شده است، مردم و مسافرین عزیز برای مدیریت سفر در تعطیلات مناسبتی و کوتاه مدت، نظیر پایان ماه مبارک رمضان، پیش از سفر از امکانات و خدماتی که در مقاصد و شهرهای میزبان وجود دارد مطلع شوند و با برنامه ریزی صحیح و مناسب، سفری آرام و بانشاط را برای خود و خانواده‌شان تنظیم کنند.
همچنین در این رابطه تمامی استانهای کشور موظف هستند علاوه بر افزایش امکانات و خدمات خود در همه عرصه های اقامت، پذیرایی، بهداشت و سایر خدمات، اطلاعات دقیق و کامل را در رابطه با امکانات موجود در استان از طریق رسانه‌ها در اختیار مسافرین قرار دهند.
سازمان میراث فرهنگی و معاونت گردشگری این سازمان هم از طریق سامانه ۰۹۶۲۹ به صورت شبانه روزی و دائمی آماده ارائه اطلاعات و اخبار گردشگری و سفر به هموطنان عزیز است، متقاضیان می توانند از طریق این سامانه از وضعیت اقامت و امکانات شهرها و مقاصد موردنظر خود مطلع شوند.
در این اطلاعیه تاکید شده است، مردم و مسافرین عزیز برای جلوگیری از تمرکز در مسیرها و استانهای خاص، از امکانات و خدمات شهرها و استانها مطلع شوند و به اطلاعیه های آتی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر توجه داشته باشند.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …