گلشن: آماده همکاری با شبکه‌های رادیویی هستیم

گلشن: آماده همکاری با شبکه‌های رادیویی هستیم

رئیس پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از آمادگی این مجموعه برای همکاری با شبکه‌های رادیویی خبر داد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، جلیل گلشن بافقی در جلسه‌ای که با حضور دکترمحمدعلی نجفی، رئیس سازمان میراث فرهنگی، محمدحسین صوفی، معاون صدای سازمان صداو سیما و مدیران شبکه‌های رادیویی برگزار شد، گفت: پژوهشگاه این آمادگی و ظرفیت را دارد که با تمامی شبکه‌های رادیویی همکاری داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی گنجینه‌های اطلاعاتی بی‌نطیری در اختیار دارد، ادامه داد: موضوع مردم شناسی کل کشور در 15 سال مورد بررسی و نگارش قرار گرفته که این مجموعه شامل انواع غذاها، آداب و رسوم اقوام و نقاط مختلف کشور است.

رئیس پژوهشگاه سازمان از آمادگی این مجموعه برای همکاری با شبکه های مختلف رادیو خبر داد و تصریح کرد: اطلاعات در زمینه پوشاک و همه آنچه با زندگی مردم در ارتباط است توسط پژوهشگران این مجموعه ثبت و ضبط شده که می تواند در معرفی جاذبه‌های کشور موثر باشد.

گلشن یادآور شد: گنجینه‌هایی که در پژوهشگاه سازمان یمراث فرهنگی موجود است می تواند در تحکیم هویت فرهنگی کشور نقش موثری ایفا کند.

رئیس پژوهشگاه سازمان تصریح کرد: سازمان صداو سیما می تواند از ظرفیت های موجود در زمینه باستان‌شناسی و کشفیاتی که باستان‌شناسان در سطح کشور دارند برای جذب گردشگر استفاده کند.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …