میراث‌فرهنگی و موسسه نشر آثار امام (ره) تفاهم‌نامه امضا کردند

ImageHandler.ashx

تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) با حضور یادگار گرامی امام خمینی(ره) به امضاء رسید.

به گزارش مرکز روابط عمومی  و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، تفاهم‌نامه همکاری موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(ره) و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با حضور حجت الاسلام و المسلمين سید حسن خمینی، نوه بنیانگذار انقلاب اسلامی، به امضای مسعود سلطانی‌فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و محمدعلی انصاری سرپرست موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) رسید.

معاون رئیس جمهور در مراسم امضای این تفاهم نامه که صبح امروز با حضور معاونان و مدیران سازمان میراث فرهنگی برگزار شد، گفت: گسترش همکاری‌ها با موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(ره) باور قلبی تمام همکاران ما در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی ادامه داد: ما باور داریم که همکاری و تلاش در راستای انتقال اندیشه و تفکر امام خمینی (ره) به نسل‌های آینده وظیفه ماست.

سلطانی‌فر تصریح کرد: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) ظرفیت‌های خوبی دارند که وقتی این ظرفیت‌ها کنار هم قرار بگیرند می‌توان در تمام جهات از آنها بهره‌برداری مفید کرد.

سلطانی‌فر افزود: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با نگاه جدی و ویژه برای اشاعه تفکر و اندیشه امام خمینی(ره) آماده همکاری با این موسسه است.

معاون رئیس جمهور امضای تفاهم نامه با موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) را طلیعه‌ای برای گسترش همکاری‌های این دو مجموعه دانست.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …