ایرانگرد نیوز

صدور ۸ مجوز کسب و کار سازمان حفاظت محیط زیست به صورت الکترونیکی

۸ مجوز کسب و کار سازمان حفاظت محیط زیست از طریق درگاه ملی مجوزهای کشور به صورت الکترونیکی صادر می شود.

به گزارش ایرانگردنیوز از روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، مرکز برنامه، بودجه، فناوری اطلاعات، بازرسی و مدیریت عملکرد سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به صدور الکترونیکی ۸ مجوز کسب و کار این سازمان از طریق درگاه ملی مجوزهای کشور به صورت الکترونیکی، اعلام کرد: پس از تایید کاربرگ مجوزهای سازمان حفاظت محیط زیست و تعیین شرایط، مدارک، زمان و هزینه صدور مجوزهای مربوطه، اتصال فنی درگاه تخصصی سازمان به درگاه ملی مجوزهای کشور برقرار گردیده و هم اکنون صدور مجوز و اخذ شناسه یکتای مجوز از درگاه ملی صورت می پذیرد.
در همین راستا و به منطور تسریع در پاسخگویی به متقاضیان و ایجاد شفافیت، دوره آموزشی برای نمایندگان ادارات کل استانی برگزار و دستورالعمل نحوه اجرای کار به ادارت کل استانی ابلاغ گردیده است.
لازم به ذکر است بررسی و تایید کاربرگ استعلامات سازمان حفاظت محیط زیست در کارگروه فنی، در دستور کار قرار گرفته و پس از تصویب در هیات مقررات زدایی، وارد فاز عملیاتی خواهد شد.
متقاضیان دریافت این ۸ مجوز پس از ورود به پایگاه اینترنتی mojavez.ir نسبت به تکمیل مدارک و مستندات براساس کاربرگهای تایید شده بر روی پایگاه مذکور اقدام کنند. پس از بررسی مدارک در درگاه تخصصی سازمان، نتیجه به صورت سیستمی در درگاه ملی مجوزهای کشور قابل رویت خواهد بود.
بر اساس این گزارش، ۸ عنوان مجوز مصوب شده سازمان حفاظت محیط زیست به شرح ذیل است:
۱. مجوز احداث کارگاه تاکسیدرمی
۲. مجوز صدور گواهینامه آزمایشگاه معتمد
۳. مجوز تاسیس موزه و نمایشگاه تاریخ طبیعی
۴. مجوز تاسیس تکثیر و پرورش پستاندارن و پرندگان وحشی در اسارت
۵. پروانه بهره برداری، تکثیر و پرورش پستاندارن و پرندگان وحشی در اسارت
۶. مجوز احداث مراکز تکثیر و پرورش خزندگان و دوزیستان
۷. پروانه بهره برداری از مراکز تکثیر و پرورش خزندگان و دوزیستان
۸. مجوز دفع مواد قابل تخلیه به دریا.

خروج از نسخه موبایل